ورزشی

ستاره الهلال به بازی با استقلال نمی‌رسد

دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان روزهای 13 و 22 سپتامبر در شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی دبی برگزار می شود.

طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال ، سه بازی تیم ملی پرو در مقدماتی جام جهانی از 2 تا 9 سپتامبر برگزار می شود و این تیم در حساس ترین بازی خود در 9 سپتامبر به مصاف هم می رود.مقابله با تیم ملی برزیل ، 18 سپتامبرلون. آندره کاریلو ، ستاره الهلال پرو ، بازیکن ثابت تیم ملی کشورش است و بدون شک برای سه بازی برابر اروگوئه ، ونزوئلا و برزیل دعوت خواهد شد.

به گفته حمزه الغمدی ، روزنامه نگار سعودی ، حضور کاریلو در دیدار مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی نامشخص است و رسیدن به این حساس برای الهلال در این مرحله برای این بازیکن بسیار دشوار است.

اگر کاریلو روز بعد از این مسابقه به قله برود ، فرصت حضور در تمرینات نهایی قبل از بازی با استقلال را نیز از دست می دهد و به همین دلیل ، ممکن است به عنوان قهرمانی آسیا الهلال وارد نشود.

الهلال در عین حال می تواند بدون ستاره پروی عنوان قهرمانی آسیا خود را تکمیل کند ، با موسی ماریگا از مالیا ، بافتیمبی گومز فرانسوی ، متیو پریرا از برزیل و یانگ هیون از کره ، هرچند ژاردیم مربی پرتغالی به کاریلو ایمان دارد. با این حال ، با توجه به شرایط فعلی ، ممکن است لازم باشد این بازیکن از لیست بازیکنان خارجی تیمش در مسابقات آسیایی حذف شود.

254 251

دکمه بازگشت به بالا