اجتماعی

زورگیران جوادیه دستگیر شدند – شیمیشی

اداره هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 زورگیر حرفه ای در منطقه جوادی خبر داد.

به گزارش خبر شیمیشیسرهنگ حسین مافی درباره جزئیات این پرونده گفت: با گزارش چند فقره سرقت به زور در محله جوادیه، دستگیری عوامل این سرقت ها در دستور کار تیم عملیات کلانتری جوادیه قرار گرفت. و اقدامات فنی پلیس را انجام و دوربین های دوربین های صحنه سرقت را زیر نظر گرفتند.

وی ادامه داد: با شناسایی آن سارقان هویت و مشخصات ظاهری آنها به تمامی واحدهای گشت معرفی شد و سرانجام روز گذشته سارقان زمانی که قصد سرقت از یکی از شهروندان در محله بگ آذری را داشتند توسط گشت پلیس شناسایی شدند.

رئیس هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از متواری شدن دو سارق با موتورسیکلت خبر داد و با مشاهده آنها، نیروهای پلیس متواری شدند و گفت: در این رابطه طرح کنترلی به اجرا درآمد و بین پلیس و سارقان به هم پیوست. پیگیری و پیگیری شد. ماموران با انجام یک عملیات هماهنگ پلیسی موفق شدند دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

مافی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه از این دو سارق یک قبضه سلاح سرد و 2 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد، گفت: متهمان در کلانتری تحت تعقیب قرار گرفتند و در آن تحقیقات به جرم زورگیری اعتراف کردند. همچنین 7 نفر که دارایی آنها مفقود شده شناسایی و شکایت خود را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی ماموران برای شناسایی سایر شکات، کشف سایر جرایم احتمالی و کشف اموال مسروقه همچنان ادامه دارد، گفت: همچنین برای دو متجاوز دستگیر شده پرونده تشکیل و برای ادامه تعقیب قضایی ادامه دارد ارسال شد تحقیقات جنایی

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا