استان ها

زن۴۷ ساله آبادانی از مرگ حتمی نجات یافت

سید نادر نکسیبی در گفت وگو با خبرنگار شیمیشی در آبادان اظهار داشت: این گزارش پس از تماس تلفنی امروز ساعت 13:35 دقیقه ، سطح هوشیاری خانم را کاهش داد. 47 یک سال پیش او را به مرکز پیامهای اضطراری آبادان در روستای مانیوهی اعزام کردند. 115 وی به محل اعزام شد.

وی افزود: متخصصان فوریتهای پزشکی مستقر در منیوهی پس از رسیدن به محل و حضور در تخت بیمار و بررسی علائم مهم ، اقدامات اولیه درمانی را برای مراجعه کننده انجام دادند.

وی افزود: پس از انتقال وی به آمبولانس ، بیمار در حین انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی تنفسی در کابین عقب آمبولانس شد که تکنسین اورژانس بلافاصله عملیات احیاء قلبی را بر روی بیمار آغاز کرد. .نشاط بیمار باز می گردد و مشتری به زندگی باز می گردد.

رئیس مرکز مدیریت اورژانس و سودآوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یادآور شد: صعلائم زنده و حمایت تنفسی ادامه داشت تا اینکه توسط متخصصان اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند تا اینکه بیمار برای انجام کارهای پزشکی پیشرفته به بیمارستان حضرت زینب اروندکنار منتقل شد.

نجیب توجه داشته باشید که 70 “میزان حملات قلبی در خارج از بیمارستان و در خانه اتفاق می افتد.” 2 تا زمان 3 برابری را اضافه کنید

به گفته وی ، آقایان ولید محمد نجادیان و عماد محسن دو متخصص فوریت های پزشکی بودند که در این مأموریت حضور داشتند.

48

دکمه بازگشت به بالا