ورزشی

زندان زنان کاملا از مردان تفکیک شده است

تاکید بر روابط عمومی سازمان زندان؛

پس از انتشار برخی ادعاهای علنی و بی اساس در فضای مجازی، روابط عمومی زندان ها در اطلاعیه ای اعلام کرد: مدیریت زندان نسوان به گونه ای طراحی شده است که از بدو ورود زندانیان تمامی احتیاط ها رعایت شود. . از جمله بازداشت، اعزام به دادگاه و درمان توسط کارکنان و خانم می شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، پس از انتشار برخی شایعات بی اساس و برخی ادعاهای عمومی و بی اساس در فضای مجازی، روابط عمومی زندان با وجود تکذیب این شایعات در اطلاعیه ای تاکید کرد: یکی از زندان ها کشور مهم ترین طبقه بندی جداسازی زندانیان زن از بخش مرد است.

در این بیانیه به نظارت و رصد راه ها و شیوه های نگهداری زنان زندانی در شب و ساعت اشاره شده است و گفته شده است: اداره زندان نسوان به گونه ای انجام شده است که تمامی احتیاط ها رعایت شده است. از ابتدای ورود زندانیان گرفته شده است. از جمله بازداشت، ارجاع از مراجع قضایی و برخورد با کارمندان زن.

روابط عمومی سازمان زندانها در این اطلاعیه ضمن اشاره به شرایط نگهداری زنان زندانی تاکید کرد: محل نگهداری زنان زندانی در زندانهای کشور از نظر وضعیت معیشتی، کیفیت حفاظتی و امنیت، وضعیت مناسبی است. و اقدامات تربیتی و احترام کامل به زنان زندانی و حقوق آنان همواره صورت می گیرد و تابعیت آنان از جهات مختلف مورد توجه مسئولان سازمان زندان های کشور می باشد.

در ادامه این اظهارات به دسترسی بازرسان قانونی به وضعیت زندان های کشور اشاره شده و اتفاق افتاده است: در عین حال واحدهای نظارتی زندان ها و نهادهای قضایی نیز به طور مستمر از نظارت بر جاده جلوگیری کرده اند. . بازداشت زندانیان زن، به گونه ای که شبانه روز توسط دوربین های نظارتی زیر، از دید کارکنان و مسئولان زندان زنان رصد می شود.

بر اساس این گزارش، کارشناسان و بازرسان ویژه زندان های کشور نیز به زندان های نسوان اعزام شدند به گونه ای که تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف در زندان های نسوان ثبت نشده است.

در این بیانیه تاکید شده است که این سازمان حق دارد از تمامی کسانی که اخبار جعلی را منتشر می کنند به دستگاه قضایی شکایت کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا