اجتماعی

رفع نقص پایه‌های چراغ چهاربوستان غرب تهران/ نوسازی جداول محله دهکده المپیک و بزرگراه شهید خرازی

معاون خدمات و حفاظت محیط زیست شهرداری منطقه 22 با تاکید بر آغاز بازرسی 90 لامپ در این منطقه گفت: در این پروژه نواقص 31 لامپ در محله غربی تهران اصلاح شده است.

به گزارش شیمیشی، محمدحسن فصیح در این باره گفت: بیش از 90 پارک داخلی و خارجی در این منطقه از تهران وجود دارد که موضوع برجسته سازی آن پارک ها یکی از اقدامات در حوزه حفاظتی است.

وی همچنین گفت: در طول طرح اصلاح، شناسایی پارک ها و رفع روشنایی پارک ها در دستور کار مدیریت فضای سبز منطقه قرار گرفته و شش منطقه در این طرح مشارکت دارند.

فصیح ادامه داد: در محله 3 که غربی ترین محله تهران است، چهار بستان نگین، فیقیل، پاتوق محلی و غدیر با چراغ خاموش معرفی شدند و نقص فنی 31 چراغ نیز برطرف شد.

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری منطقه 22 با تاکید بر اینکه اقدامات مهمی برای حفاظت از عرصه های سبز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، گفت: اصلاح شبکه آب بستان نازه در محدوده دو منطقه از آخرین اقدامات بود. هفتاد

آغاز مرمت جدول و سنگفرش خیابان های محله دهکده المپیک

معاون فنی و مهندسی ساختمان شهرداری منطقه 22 رضا ایرانشاهی نیز درباره آغاز بهسازی جداول و پیاده روهای محله دهکده المپیک در چارچوب طرح های عمرانی محله اعلام کرد: عملیات عمرانی با محوریت توسعه محلات. به روش خاصی انجام می شود. با همکاری شش بخش منطقه در 12 منطقه اجرا شده است.

وی همچنین گفت: عملیات مرمت گیت های جاده شهید خرازی به سمت بلوار دهکده المپیک آغاز شده است. این جدول به دلیل فرسودگی و با تایید کارشناسان این سایت به روز رسانی شده است.

ایرانشاهی ادامه داد: مسیر پیاده روی خیابان ورزش شرقی یکی از طرح های توسعه محله ای در محله دهکده المپیک بود که نوسازی این مسیر پیاده روی در آن اجرا شد.

به گزارش سایت شهر، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 22 گفت: در پای خیابان ورزش شرق به دلیل مراکز خرید، مسجد النبی. مرکز، مجموعه ورزشی و … اتفاق می افتد که با نوسازی این جاده تردد ایمن فراهم می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا