رانندگان قانونمند تشویق می شوند – شیمیشی

رئیس پلیس راهور فرجا گفت: رانندگان قانونمند در طرح های جدید پلیس تشویق می شوند.

سردار سیدتیمور حسینی در گفت وگو با شیمیشی وی به ارزش رانندگان اشاره کرد و گفت: در بررسی های پلیسی مشخص شد برخی از رانندگان بسیار قانونی و مطمئن پیگیری می کنند و برخی رانندگان مرتکب تخلفات جدی می شوند.

وی همچنین گفت: تکلیف ما با رانندگان مجرم مشخص است و برای مقابله با آنها و اجرای قانون برنامه ریزی می شود. اما ما طرح های جدید خواهیم ساخت.

رئیس پلیس راهور فراکا ادامه داد: برنامه های جدید ما تشویق رانندگان قانونی خواهد بود. تا این افراد نیز احساس ارزشمندی داشته باشند و رانندگی بیشتر و ایمن تری داشته باشند.

حسینی بیان کرد: موضوع ارزیابی رانندگان یکی از طرح های تشویقی ما است که بر اساس رفتار رانندگان و بر اساس شاخص هایی از روش های این ارزیابی و در نهایت رانندگانی که توانسته اند مدرک یک را کسب کنند. درجه دوم و سوم نکات بسیار ویژه ای هستند

وی همچنین گفت: مثلاً راننده ای که مدرک یک گرفته است در دریافت انواع بیمه ها باید با بی مدرک تفاوت زیادی داشته باشد و این هم در مالیات مالیات و… است. وقتی مردم ببینند با اجرای رفتار صحیح ترافیکی می توانند چنین امتیازهایی را کسب کنند و تفاوت بین افراد قانون مدار و قانونگذار بیشتر شود قطعاً در مسیر اصلاح رفتار ترافیکی قرار خواهیم گرفت. امید است پس از اتمام مطالعات و اجرای آزمایشی این طرح جزئیات بیشتری منتشر شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فرک در پایان سخنان خود گفت: وی بیان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح های تشویقی رانندگان بی احتیاطی بتوانند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا