در جام ملت های آسیا شاهد نمایش‌های درخشانی خواهیم بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جام ملت های آسیا 31 آذرماه به میزبانی قطر برگزار می شود و شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال بیانیه ای برای 24 تیم شرکت کننده در این رقابت ها آرزوی موفقیت کرد. . .

شیخ سلمان در این بیانیه که در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد، گفت: می دانم که تیم ها، بازیکنان و صدها میلیون داوطلب در سراسر جهان منتظر شروع این رقابت ها هستند و اکنون چیز زیادی باقی نمانده است. هنوز تا شروع این رقابت ها زمان باقی است. از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم، بازیکنان و مسئولان آرزوی موفقیت دارم و معتقدم شاهد نمایش های بزرگی خواهیم بود که پیشرفت فوتبال آسیا را به جهانیان نشان دهد.

وی افزود: این مسابقات قطعاً یک رویداد بدون حادثه خواهد بود زیرا کشور میزبان این مسابقات را به خوبی برگزار کرده است. قاره آسیا قبلاً توانایی خود را برای میزبانی بازی های بزرگ ثابت کرده است و اکنون می خواهیم یک بار دیگر فوتبال بلند پرواز قاره کهن را به جهانیان نشان دهیم.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین گفت: قطر که یک سال پیش میزبان بزرگترین بازی فوتبال جهان بود، اکنون آماده میزبانی جام ملت های آسیا است.

وی همچنین گفت: در تمامی 51 مسابقه از سیستم کمک داور تصویری استفاده می شود و برای اولین بار در این مسابقات از داوران زن استفاده می شود. مطمئنم جام ملت های 2024 به عنوان بهترین لحظات فوتبال آسیا در یادها خواهد ماند.

دکمه بازگشت به بالا