در این برنامه از موضع بالا به پایین با مردم صحبت نمی کنیم

تهیه کننده “مجموعه ایرانی ها که به حوادث نادرست تبدیل شده است می گوید: آنچه ما قبلاً از” خانه ایرانی “استفاده می کردیم استفاده از فرم تمیز واقعی بود ؛ این راهی برای جذب شخصیت و موقعیت های واقعی زندگی بشر است نه در مورد رقابت یا نمایش پیش پرداخت.

یوسف نادر منش سرور “خانه ایرانی درباره ساختار مجموعه که سالها مورد بحث قرار گرفته است همانطور که الگوی مادر سالها مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد و به ویژه گیمرهای و بینندگانی که با آنها شناسایی شده اند. اما مخاطب اصلی این شکل” واقعی “است. ما تصمیم گرفتیم که” برنامه ایرانیا “را آزمایش کنیم.

نادر منش افزود: “علاوه بر این نوع واقع گرایی مانند Velayat فیلم های محبوب یا قطعاً این آزمایش های آغازین همیشه با یک erunhtic هستند اما به نظر می رسد چیز خوبی است.

چند خلاء برای پر کردن هدف اصلی “خانه ایران” و همچنین پاسخ به برنامه؟ وی گفت: “واقعی -شو” در واقع به عنوان یک الگوی مثبت جمعیت افراد (با ذهن مثبت آن شکل زرد و سفید آن نیست) و پیش نویس های روزانه را ارائه می دهد. کارکردهایی که سالها در کشورهای مختلف جهان محاسبه شده است. البته برخی از مقامات منفی توسط زمین یا خصوصیات زرد توسط زمین یا مشخصه این قاطرها تولید شده اند. ما معتقد بودیم که زندگی یک خانواده واقعی ایرانی حرفی برای گفتن دارد. تماشای آیین های زندگی هر روز و طبیعی او چیز خوبی است. بسیاری اوقات مردم در مشکلات زندگی روزمره شرکت می کنند و فراموش می کنند که عناصر و تشویق های مثبتی نیز وجود دارد که در سیاه پوستان ناپدید می شوند.

در “خانه ایران” چیز شگفت انگیزی وجود ندارد

تولید کننده بیان “خانه ایرانی” گفت: “در این برنامه این پیشنهادات را انتخاب کنید زیرا” واقعی “به زندگی و تجربه صحیح مردم.

وی افزود: هیچکدام از آنها به کسانی که امروز از تولید محتوای شخصی خوشحال شده اند به دسترس نبودند. ” از نظر ما این محتوای محبوب است نسخه های ساده ای از نمایش های واقعی و این فقط دیدگاه ما نیست بلکه توسط متخصصان این زمینه نیز نیست. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که به سبک مادر برویم و سعی کنیم فرصتی برای گفتگو با افراد مبتلا به افراد با زبان مردم و نه از موقعیت بلند سازی فراهم کنیم. بر این اساس ما تصمیم گرفتیم از رفتاری که مردم دوست داشتند استفاده کنیم و با او با او صحبت کنیم.

مانش در مورد تفاوت خانه ایران و مشاغل مانند “خانه ما” چیست؟ برنامه هایی مانند “خانه ما” در رده مسابقات قرار دارند. در حالی که “خانه ایرانی” واقعاً از دیگری است. در مستندهای مستند هویت شخصی نقش مهمی ندارد و آنچه به احتمال زیاد با احساس خوب و سرگرم کننده رقابتی ترین نوع رقابت محسوب می شود. در “خانه ایرانی” تمام احساسات احساسات بالا و پایین و پایین از زندگی واقعی موضوعات. اگرچه این برنامه توسط “رئال” نیز تشویق می شود و به عنوان “مستندات بازی” شناخته می شود اما می توانند عمق حقیقت را بگویند و در ازای رقابت مسابقه. به طور طبیعی همه جنبه های مثبت به طور همزمان با هم مطابقت ندارند.

سازنده همچنین رقابت رقابت را توصیف کرد: ما در زمینه تولید محتوا مشکل داریم. بودجه برنامه از نظر مالی محدود بود و این نمی تواند برخی از موقعیت ها را همانطور که باید در ذهن ایجاد کند و شاید. اگر منابع مالی داشته باشیم البته می توانیم موقعیت های مختلفی ایجاد کنیم خانواده ها را در نگرش قرار دهیم و از مکان های دیگر استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: مسئله مهم دیگر تفاوت بین تصویر بین سطح جامعه و آنچه رسانه های ملی برای نشان دادن نیاز داشتند. این بحث و جدال به طور خاص در زمینه هایی مانند حجاب اطراف رفتار و هنجارهای اجتماعی در بین مردم وجود دارد. چنین تفاوت هایی می تواند موانع جدی در برنامه های نمایش این برنامه سلولی باشد که باید به مردم و فیلم در داخل جامعه برود.

در این برنامه ما با بالاهای برتر با آنها صحبت می کنیم

در جستجوی یک تظاهرات ساخته شده و تظاهرات نیست

سازنده در مورد شکل فرم “خانه ایران” گفت: “فرم برنامه ما از بسیاری از فرم های تلویزیونی معاصر مانند گیمرها با استفاده از افرادی که مردم را به عنوان یک ستاره یا مهارت می سازند.” این نوع اینها همان خانواده هستند و وقتی تفاوت های ساختاری ظاهر می شود معاملات رسمی و محتوا. اما آنچه ما قبلاً از “خانه ایرانی” استفاده می کردیم واقع گرایی تمیز بود. این راهی برای جذب شخصیت واقعی و موقعیت های زندگی انسان است نه در مورد رقابت یا نمایش پیش پرداخت.

تولید کننده خانه ایران گفت: “یکی از دلایلی که ما برنامه را در قالب مسابقه و توجه به زندگی واقعی طراحی کردیم.” این برنامه اگرچه می تواند بوی و لبخندی هیجان انگیز ایجاد کند بخشی از عمق واقعی و ظرفیت واقعی مادرید. از طرف دیگر در نسخه های موفق این شکل از این شکل می بینیم که فصول ادامه می یابد و بینندگان با شخصیت در حال افزایش هستند. برخی از کشورها از این شکل برای اهداف فرهنگی آموزش یا هنوز استفاده کرده اند. سرانجام نحوه انجام قابلیت های این فرم به رویکرد خلاق و هدف رسانه ها مربوط می شود.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا