خبرنگاران استان قزوین سرانجام صاحب خانه آخرت شدند

طبق این گزارش خبرنگار آنلاینهمزمان با روز روزنامه نگاران ، فعالان رسانه و روزنامه نگاران استان قزوین در یک فضای حساس با شهردار قزوین دیدار و با شهردار غذا خوردند.

در این جلسه خبرنگاران بیشتر وقت خود را صرف ارائه پیشنهاد شهردار برای ارتباط بیشتر با رسانه ها کردند و خواستار استفاده از ظرفیت رسانه در آسیب شناسی و اجرای پروژه های شهری شدند.

محمدرضا جباری از خبرگزاری آنلاین وی گفت: “بگذارید دنیا را با عشق تماشا کنیم.” آنها پیشنهاد می کنند که نتیجه بهتری حاصل شود و توسعه استان تسریع شود.

شنونده خبرگزاری آنلاین استاندار قزوین توضیح داد: علاوه بر انجام کارهای زیرساختی ، بهتر است به کارهای زیربنایی به ویژه در مناطق مرکزی شهر توجه شود تا ظاهر شهر بهتر شود و از نظر آن بیشتر در چشم شهروندان و گردشگران جذاب شود.

جباری گفت: “ما از شهردار می خواهیم كه مسئله مسكن روزنامه نگاران را پس از دهه ها حل و فصل كرده و دغدغه های فعالان این رسانه را برطرف سازد.”


نتیجه خبر خروج رسانه ها نتیجه بود

فرضیه فرامرزی از هفته 7 کارشناسی ارشد هفته: “بسته شدن اینگونه جلسات تقویت روابط بین رسانه ها و مدیران شهری را افزایش می دهد و این جنبش می تواند نمونه ای برای سایر مدیران نهادهای اداری ، به ویژه مؤسسات فرهنگی باشد.”

سرویس مطبوعاتی که چند سالی است مشغول فعالیت های نصرتی برای روزنامه نگاران است ، همچنین از خبرنگاران خواسته است ، این بار از شهردار قزوین خواسته تا خواسته های روزنامه نگاران را برآورده سازد. آن را به زمان گذشته تبدیل کرده و برای فعالان رسانه مقبره شوید. اتصالات

وی گفت: “در این مکان كه ما در زمینه تصرف اراضی مشكل داشتیم و كسی كمكی نمی كرد ، حداقل برای این زیرساخت های ما محلی را اختصاص دهیم كه شهردار قزوین با مهربانی با این درخواست موافقت كند و مقرر شد در این اداره تصمیم گیری شود. به هنرمندان قبرهای رایگان بدهید. ” واضح باش

مهری غیاثوند به روزنامه جام جم گفت: منتظر هستم كه شهردار بتواند از بخش رسانه ها برای مشاوره در زمینه توسعه پایدار استفاده كند زیرا افراد زیادی هستند كه از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و می توانند به صورت رایگان در خدمت شهرداری باشند.

وی افزود: ممکن است روزنامه نگاران متخصص نباشند ، اما می توانند کمک شایانی به شهرداری کنند و از تصمیم گیری نادرست در اجرای پروژه ها جلوگیری کنند.

محمد برزگر ، دیگر فعال رسانه ای ، افزود: “ما منبع رسانه ای موثقی در آن استان نداریم که بتواند مردم را راضی کند ، و ما انتظار داریم که خبرنگاران کمی صادق تر باشند و نگرانی های عمومی را در گزارش ها و اخبار مطرح کنند. “

امیر علی رضایی همچنین اظهار داشت: شهرداران قبلی خوب کار کرده اند و هرکدام از این خصوصیات را دارند که نصرتی در ساخت نقشه های غیر سطح و غیر سطح ، آقای کمالی در ساخت زیرساخت ها ، حسین جعفری در توسعه شهری و چشم اندازهای آینده کار خوبی انجام داده است. همچنین می توان با شهردار جدید ادامه داد.

مریم کشاورز ، ره آنلاین ، اظهار داشت: ناشران به دلیل انتشار همیشه ناراحت هستند ، اما باید این سؤال را بپرسیم که چرا رسانه که مرحله اساسی فرهنگ است ، نمی توانند اعتبار فرهنگی ارائه دهند.

وی افزود: ما مشتاقانه منتظر هستیم که شهردار قزوین اساساً مشکلات خبرنگاران را برطرف کند تا بتوانیم رسالت خود را با نگرانی کمتری انجام دهیم.

حسین ضرابادی ، یک فعال رسانه ای ، اظهار داشت: این موارد مانع از انتشار روزنامه ها و مجلات پنهانی شده است که بعضی اوقات به دلیل ترس از دستگیری منتشر می شوند این باید رویکردی باشد که از فعالان رسانه ای که دائما در صحنه هستند حمایت می کند. “” بودن.

منیزه زیراک ، از هفته نامه داریچه گوفتگو ، اظهار داشت: نبود خبرنگاران حرفه ای یکی از مشکلات حوزه اطلاعات است که شهرداری می تواند با بستن دوره های آموزشی خصوصاً در حوزه مدیریت شهری مهارت های فنی خود را تقویت کند.

دکمه بازگشت به بالا