استان ها

خانواده‌های ایثارگر نباید مشکلی در حوزه مسکن داشته باشند

شیمیشی/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مسوولیت خطیری را بر عهده دارد آن هم تکریم از کسانی است که همه زندگی خود را برای حفظ و صیانت از خاک وطنشان فدا کردند.

محمد کرمی روز شنبه در نشست با مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و شهدا برای حفاظت از این انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب از جان خود گذشتند.

وی افزود: شهدا و جانبازان سختی‌های بسیاری را متحمل و تمام زندگی خود را برای رضای الهی گذاشتند، بنابراین باید به صورت شایسته از این افراد و خانواده هایشان تکریم کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از سعه صدر زیادی برخوردار باشند چرا که برخی از این ایثارگران دچار آسیب‌های جسمی و روحی زیادی شده‌اند که نیاز است به آنها به صورت ویژه رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: پیگیری مطالبات ایثارگران اهمیت زیادی دارد و اگر مانعی وجود داشت قطعاً باید برطرف شود.

کرمی ادامه داد: خانواده‌های ایثارگر نباید مشکلی در حوزه مسکن داشته باشند و این مهم لازم است با جدیت پیگیری شود.

وی بیان کرد: افراد باید در زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند دارای توانمندی باشند و اگر فردی می‌داند که توان انجام کاری را ندارد باید از آن استعفا دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رسیدگی و محبت به فرزندان شهدا اهمیت فراوانی دارد چرا که آنان برای این خاک از جان خود گذشتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا