اجتماعی

حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامیدتر خواهد کرد

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها گفت: مردم دشمنانی را که با بیشترین مشارکت منتظر نتیجه انتخابات هستند ناامید می کنند.

محمدرضا اسدی در گفت وگو با شیمیشی، با تاکید بر اهمیت حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک رویداد بزرگ برای کشور تلقی می شود و باید شاهد حضور پررنگ مردم برای این کشور. در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری قدرت وجود دارد.”

وی همچنین گفت: مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات باید یک اتفاق بین المللی باشد و باعث تشویش بیگانگان و دشمنان این نظام شود که نظاره گر نتایج انتخابات هستند. هر چه تعداد افراد پای صندوق های رای بیشتر شود، دشمن مستأصل تر می شود.

وی همچنین اقشار مختلف مردم را به حضور در انتخابات و ساختن سرنوشت خود دعوت کرد و ادامه داد: نامزدهای انتخابات از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و مورد احترام هستند، اکنون مسئله مهم انتخاب فردی برای رهبری کشور است. . اوج قدرت و امید مردم به آینده. امیدوارند فردی که در عرصه های مدنی، بین المللی و ملی گام های موثری بردارد در انتخابات انتخاب شود.

وی تاکید کرد: با گسترش مشارکت، رئیس جمهور منتخب با حمایت مردم و با اعتماد به نفس بیشتر وظایف خود را انجام می دهد و کشور ما در منطقه و جهان سربلندتر خواهد شد. شوراهای کشور از شوراهای روستا، بخش، شهر، شهرستان و استان گرفته تا اعضای شورای عالی استان ها، همه باید تلاش کنند تا انتخابات را با اشتیاق بیشتری به اذن خداوند متعال برگزار کنند. مشارکت عمومی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا