ورزشی

حضور دانشگاه آزادی‌ها در جمع برترین‌های جشنواره جایزه ملی شهید پیشرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اولین همایش ملی تجلیل از معلمان، مربیان و حامیان طرح شاهد در سراسر کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. ، دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران.


بیشتر بخوانید:

جشنواره های فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دزفول


مراسم اختتامیه نخستین جایزه ملی شهدا با حضور سید میرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس سازمان شاهد و امور ایثارگران استان مازندران، پیمان آریایی از اعضای هیئت علمی صنایع غذایی استان مازندران برگزار شد. جشن در دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله آملی برگزار شد.

این مراسم که در سازمان شهید و امور ایثارگران استان های کشور برگزار شد، در استان مرکزی توسط ابوالفضل قلایی کارشناس امور ایثارگران و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی عراق تجلیل شد. با تندیس و لوح افتخار

حضور دانشگاه آزادي در راس جشنواره جايزه پيشروي شهداي كشور

در همایش سراسری تجلیل از معلمان، مربیان و حامیان طرح شهادت، 88 نفر از برگزیدگان حامی شهدا که چهار نفر از آنها از استان مرکزی بودند تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار آنا، فاطمه خفوری کارشناس امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان نیز در سال 1401 به عنوان همسر برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب و طی مراسمی با اهدای لوح از وی تجلیل شد. قدردانی این لوح سپاس به امضای دکتر محمدمهدی ترانسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس کل سازمان شهدا و ایثارگران رسید. ایثارگران با تشکر از زحمات او.

حضور دانشگاه آزادي در راس جشنواره جايزه پيشروي شهداي كشور


بیشتر بخوانید:

عملکرد سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان


دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان امسال دارای 350 دانشجوی شهید و ایثارگر در مقاطع مختلف شغلی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است. این واحد دانشگاهی دارای یک مرکز شاهد و ایثار است که اعضای آن از دانشجویان فعال و موفق در دوران تحصیل می باشند. در نیمه آخر سال تحصیلی 3 دانش آموز شهید و به شهادت رسیدند جشنواره ملی ایثار این استان به اعتباری که در زمینه های علمی، فرهنگی و ورزشی دارد شهرت دارد. سال گذشته مرتضی هدایت زاده، دانشجوی حقوق واحد لاهیجان در درگیری شدید با شورشیان به شهادت رسید.

اولین همایش ملی تجلیل از معلمان، مربیان و حامیان طرح شهید به همت اداره کل شهید و امور ایثارگران استان یزد در قالب وبینار همزمان با سراسر کشور و دو برگزیده در تالار شهید مناکسبی فرد شهر یزد برگزار شد. از مردم اسلامی یزدی. . دانشگاه آزاد شاهد و ایثار) به عنوان مدرس و دستیار دانشگاه آزاد اسلامی از بین واحدهای دانشگاهی سراسر کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

حضور دانشگاه آزادی در رأس جشنواره ملی برگزیده شهدا

این همایش کشوری با حضور هییت الله حسن زارع معاون استاندار یزد، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران استان و جمعی از مسئولان استان یزد برگزار شد. .

حضور دانشگاه آزادي در راس جشنواره جايزه پيشروي شهداي كشور

در این همایش از معلمان، معلمان شورا و دانشگاه و شاهدان همکار موسسات آموزشی از جواد الی زاده مدیر امور ایثارگران و ایثارگران تجلیل شد. دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی این یک تعریف بود.

حضور دانشگاه آزادی در رأس جشنواره ملی برگزیده شهدا

به گزارش خبرنگار آنا از بیرجند، در اولین همایش تجلیل از معلمان، معلمان فرقه ای و دانشگاهی و حامیان طرح آموزش و پرورش که با حضور مدیرکل امور ایثارگران سازمان شهید و امور ایثارگران و معاونین و جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی برگزار شد. در قالب وبینار از جواد الی زاده رئیس کانون شهدا و زائران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی توسط معاون رئیس جمهور تجلیل شد. و رئیس اداره شهید و امور ایثارگران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر.

نمایندگان دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) در اولین همایش ملی تجلیل از معلمان، اساتید سمینار و دانشگاه و حامیان طرح شاهد اصفهان که همزمان با سراسر کشور و در قالب وبینار برگزار شد، حضور یافتند. با افتخار.

حضور دانشگاه آزادی در رأس جشنواره ملی برگزیده شهدا

در این همایش که همزمان با سایر استان ها و با حضور مسئولین کشوری و مدیران استان های اصفهان و در ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار شد، خدمات همیاران طرح شاهد در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مدارس و فرقه ها مورد ارزیابی قرار گرفت. . .

در این مراسم از 9 نفر از معلمان نمونه مجلس و دانشگاه، معلمان و همکاران طرح شهید با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد و از جمله آنها سید آذربیجانی از اعضای هیئت علمی دندانپزشکی و رزمنده 8 سال دفاع مقدس و علی باکسری. مدیر امور ایثارگران، داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان دیده می شوند.

حضور دانشگاه آزادی در رأس جشنواره ملی برگزیده شهدا

انتخاب اعضا و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان به عنوان مدرس و همکار برتر کشوری.

حضور دانشگاه آزادی در رأس جشنواره ملی برگزیده شهدا

در همایش سراسری تجلیل از معلمان و همکاران طرح شهید که به منظور تجلیل از وظیفه والای معلم در سالن اجتماعات شهدا برگزار شد، کریم کاری زاده رئیس و عضو هیئت آموزشی حضور یافت. و جبهه های استان کردستان. در سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان دبیر کادر شهید این دانشگاه به عنوان همکار ملی برگزیده طرح شهید در دانشگاه آزاد اسلامی و توسط صدامیر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور با اهدای لوح انتخاب شد. و تندیس اهدا شد. و رئیس اداره شهید و امور ایثارگران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا