حسن یزدانی به مدال طلای تورنمنت زاگرب رسید

به گزارش خبرگزاری خبارآنلاین، در پایان روز نخست رقابت های کشتی آزاد در زاگرب کرواسی، هاسن یگاندی دارنده مدال طلای جهان و المپیک در دیدار فینال به مصاف هایاتو ایشی گورو از کرواسی رفت. ژاپن در نهایت با نتیجه کامل 13 بر 2 به پیروزی رسید و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.

حریف ژاپنی به محض شروع مبارزه موفق شد با یک صاعقه یگاندی را غافلگیر کند و با زمین گذاشتن او 2 امتیاز کسب کند، اما ایزدانی با حملات بی وقفه خود حریف ژاپنی را حفظ کرد و در 2 دقیقه یک امتیاز و 37 ثانیه . . عالی 13 بر 2 پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد. این کشتی گیر ژاپنی در مرحله نیمه نهایی به مصاف زاهد والنسیا از آمریکا رفت.

پیش از این یگاندی در دور اول مقابل سباستین جزیرزانسکی از لهستان در مدت زمان 3 دقیقه و 37 ثانیه با نتیجه قاطع 10 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم مقابل ابوباکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه قاطع 11 بر صفر به برتری رسید و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر از سد مارک هال از آمریکا گذشت. :0 و به فینال رفت.

پیش از این رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم مقابل رقبای خود به مدال طلا دست یافت و یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم با نتیجه 3 بر 3 مقابل جیسون نولف از آمریکا به مدال نقره دست یافت.

علی سوادکوهی در 79، امیرعلی آذرپیرا در 97 و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم 3 نماینده دیگر ایران در این رقابت ها هستند که صبح پنجشنبه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا