اجتماعی

حذف تدریجی کاردانی رشته فوریتهای پزشکی

معاون آموزشی، پژوهشی و اعتباربخشی سازمان اورژانس گفت: برای ارتقای سطح علمی و تخصصی پرسنل اورژانس به ۴۵ هزار نیروی جدید نیاز است و درجه همکاری در فوریت های پزشکی به تدریج در حال حذف است.

به گزارش شیمیشی، چهل و یکمین همایش سراسری روسای مراکز اورژانس کشور با حضور دکتر جعفر میادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، معاونان رئیس جمهور و روسای اورژانس کشور در سالن کنفرانس نیما هاشم زاده برگزار شد. مراکز سراسر کشور کرج.

دیکتور نوری معاون آموزشی، پژوهشی و اعتباربخشی سازمان اورژانس گزارشی از اجرای آموزش های امداد و نجات و وضعیت حوزه های فوریت های پزشکی در کشور ارائه کرد.

معاون آموزشی، پژوهشی و اعتباربخشی سازمان اورژانس گفت: برای ارتقای سطح علمی و تخصصی پرسنل اورژانس به ۴۵ هزار نیروی جدید نیاز است و درجه همکاری در فوریت های پزشکی به تدریج در حال حذف است. همچنین برای هر 15 پایگاه یک پایگاه آموزشی در نظر گرفته شده است.

نوری در ادامه سخنان خود به بررسی ضوابط زمانی اعزام واحدهای امدادی به کشورهای مختلف پرداخت و از آغاز پروژه اعزام اورژانس روانی با کمک خیرین در آینده خبر داد.

در این مراسم دکتر سرور معاون عملیات فنی و اورژانس کشور بر لزوم برنامه ریزی قبلی علیرغم اشاره به اسناد فوق الذکر قانون توسعه اضطراری پنج ساله و لزوم توسعه همه جانبه زمین و هوا تاکید کرد. پایه ها آماده سازی اورژانس بیمارستان توسط روسای مراکز اورژانس.

وی همچنین گفت: برنامه آن سازمان افزایش تعداد مراکز اورژانس از 3000 به 4500 مرکز است.

در این مراسم دکتر

قادری فر رئیس آمبولانس خصوصی این موسسه نیز از اجرای طرح کارت هوشمند پزشکی آمبولانس های خصوصی خبر داد.

در ادامه برنامه دکتر یکتاپرست مدیر کل روابط عمومی سازمان اورژانس کشور به تشریح مهمترین وظایف روابط عمومی اورژانس همراه با تشکر از همکاران اورژانس البرز پرداخت.

وی گفت: نشان دادن تلاش پرسنل خارج از مجموعه، ایجاد حس اعتماد در بین مردم و افزایش انگیزه کارکنان از وظایف اصلی روابط عمومی اورژانس است.

به گزارش وبدا نیوز، دکتر. یکتاپرست از جمله دستاوردهای روابط عمومی سازمان، توانمندی ها و مهارت های موجود، برگزاری کارگاه های آموزشی عکاسی و هوش مصنوعی، تأسیس شورای راهبردی روابط عمومی سازمان، تولید محتوای هدفمند و متمرکز و ادامه تولید و انتشار را برشمرد. برنامه هایی مانند استودیو سلامت اربعین و سلامت نوروز گفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا