اجتماعی

جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران/ قتل زن و شوهر به دست همسایه در مقابل چشم پسر۳ساله

رئیس پلیس سرکانی به دلیل دستگیری فردی که قصد کشتن زن و مردی در محله کارگر سورانی را داشت، دستگیر شد.

به گزارش شیمیشی، سردار علی ولی پور گودرزی در خصوص جزییات این خبر گفت: به مرکز فوریت های پلیسی 110 از صدای درگیری دو همسایه در ساختمانی در حوالی خیابان کارگر سورانی مطلع و سپس ماموران در محل حاضر و متوجه موضوع شدند. درباره مرگ یک زوج جوان در این رابطه کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه تیم های بررسی صحنه وارد صحنه شدند.

وی با بیان اینکه تیم جنایی با جسد زوج جوانی که با ضربات متعدد چاقو به پاهای ساختمان مذکور کشته شده بودند، پیدا کردند، گفت: کودک سه ساله ای نیز با لباس های خون آلود و چهره ای شوکه شده بود. که پسر دو مقتول در صحنه بوده است. تحقیقات نشان داده است که او این درگیری مرگبار را از نزدیک دیده است.

ولی پور گودرزی گفت: ماموران تیم شناسایی پلیس ایتلات در اولین اقدام اقدام به انگشت نگاری روی اجساد و صحنه جنایت کردند. همچنین در گزارش های اولیه گفته شده بود که در جریان درگیری با همسایه یک زن و مرد کشته شده و عامل این جنایت قبل از رسیدن پلیس متواری شده است. به این ترتیب اقدامات اطلاعاتی آغاز شد و طولی نکشید که متهم در اطراف محل حادثه شناسایی شد و سپس تیم های پلیسی به ظن قتل عمد وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت به انتقال متهم به مقر پلیس و بازجویی از وی اشاره کرد و گفت: مظنون در اعترافات خود گفت که مدتی است در یکی از واحدهای این ساختمان و در بسیاری از مراکز اقامت داشته است. . او ابتدا به دلیل مشکلات ساختمانی با یکی از همسایه ها اختلاف پیدا کرد و به همین دلیل شکایتی را در دادسرای ناحیه مطرح کرد که به نتیجه نرسید. این فرد گفت ساعتی قبل از وقوع جنایت طبق معمول با همسایه خود در مورد بارگیری و سایر مشکلات ساختمانی صحبت کرده و به خانه آمده است. او خیلی عصبانی بود و به همین دلیل چاقو برداشت و به خانه آنها رفت تا آنها را بترساند.

وی به ادامه اعترافات مظنون اشاره کرد و گفت: در این بین مرد همسایه نیز به بیرون رفت و درگیری رخ داد و در نتیجه با 14 ضربه چاقو کشته شد. پس از آن همسر مقتول که فرزندش را در آغوش گرفته بود به آشپزخانه رفت و چاقو را برداشت. سپس این دو نفر روی زمین افتاده و جان باختند و متهم متواری شد.

ولی پور گودرزی در ادامه سخنان خود گفت: پس از بررسی صحنه جنایت و اظهارات غافلگیرکننده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مامور شدند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی در خصوص این پرونده به تحقیقات خود ادامه دهند. همچنین بنا به تصمیم قضایی، اجساد این افراد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و متهمان برای روشن شدن ابعاد محرمانه پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا