اجتماعی

جزئیات ساماندهی پله‌های برقی پایتخت/از تعویض ۵۱ یونیت پله برقی‌ تا ساخت پل‌های رمپی عابرپیاده

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت پل های شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اقدامات زیادی در خصوص ظاهر پل های پایتخت انجام شده و به فکر تغییر پوسته پل ها هستیم.

هادی حق بین در گفت وگو با شیمیشی. وی در خصوص وضعیت آسانسورهای پل مکانیزه که مدیریت و ساماندهی آن از سوی معاونت فنی و عمران با مجوز شورای شهر تهران واگذار شده است، گفت: اقدامات کلی در سه ماه گذشته انجام شده است. بهبود پل ها و پله برقی های مکانیزه البته حواستان باشد که حدود دو ماه است که با پیمانکاران، مشاوران و مدیران در واگذاری قراردادهای آژانس زیباسازی که مدیریت پله برقی ها را بر عهده داشت و در یک ماه اخیر که اقدامات اجرایی آن آغاز شده است. سعی کردیم مشکل پل ها و پله برقی های مکانیزه را حل کنیم و از ابعاد مختلف وارد شویم.

وی با بیان اینکه با بررسی تجهیزات شناسایی به 65 واحد جدید نیاز داریم، اظهار داشت: 51 واحد ساخته و آزمایش شده و 36 واحد نیز در حال نصب است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه موضوع دستگیری سرنشینان مربوط به ما نیست، زیرا ممکن است به دلایلی کالا تخلیه شود، اما موضوع اصلی ما ایمنی کالا است و تصریح کرد: تعدادی از سواران در امان نیستند برش می زنند و با رفع نقص و محکم شدن که عمدتاً در مرحله حمل و نقل و تامین قطعات است باز می کنیم و در صورت موجود بودن قطعات آن ها را باز می کنیم.

به جای پله برقی پل های شیب دار می سازند

روکش مجدد پل های عابر پیاده مکانیزه

حق بین با بیان اینکه پل های زیادی شناسایی شد و اطلاعات و وضعیت آن ها را به کمیته مقدماتی پل ها ارسال کردیم، گفت: شاید تعدادی از پل ها تبدیل به رمپ فلزی شوند که اکنون تعدادی از این پل ها نصب شده و 4 رمپ وجود دارد که انجام شد. در تهران تغییر کرد. این پله ها بود که جای دلنشین تری برای شهروندان و ترافیک آرام تری دارد.

وی با بیان اینکه در کنار این اقدامات زیربنایی در بخش تعمیر و نگهداری، جلسات زیادی با پیمانکاران داشتیم و در بازدیدهای میدانی از وضعیت نگهداری تجهیزات بازدید کردیم، تصریح کرد: در خصوص تجهیزات هم اکنون برخی از آنها در حال برگزاری مناقصه هستند . برگزار شده و البته قسمت هایی تهیه شده و قسمتی دیگر در حال تهیه است و قطعا روند کار به خوبی پیش می رود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بحث سیمای پل ها اقدامات زیادی انجام شده است به گونه ای که در کمیته معماری شورای مشورتی نیز طرح هایی در نظر گرفته شده است، گفت: در حال بررسی هستیم. تغییر پوسته پل ها پل ها و به همین دلیل طرح پایلوت بر روی دو پل مکانیزه گیشا و شهر قدس، این پروژه را به صورت پایلوت برای سنجش پایداری، بهره وری و هزینه ها اجرا کردیم.

نسخه لانه نگهبانی

حق بین همچنین به بازرسی از خانه نگهبانی اشاره کرد و گفت: مکان و متراژ نگهبانان بسیار بد و نامناسب بود و با یک طرح الگویی به فکر تغییر این خانه هستیم و به نظر می رسد تا یک ماه دیگر مردم شاهد باشند. که لانه های قدیمی عوض خواهند شد.

حق بین همچنین در خصوص ساخت پل های رمپ عابر پیاده در جاده ها توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این پل ها به عنوان طرحی جدید در حال پیگیری است و امیدواریم بتوانیم در بزرگراه هایی که امکان دارد پل های رمپ عابر پیاده احداث کنیم که البته این امر مستلزم بیشتر شدن است. پژوهش. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا