جراحی ترمیمی بینی در اصفهان 

برخی مواقع عمل جراحی بینی نتیجه مطلوبی در پی ندارد و شخص نیاز به عمل ترمیم بینی خود دارد. در چنین شرایطی ظاهر بینی کاملا سالم و جذاب است اما به لحاظ تنفسی چالش دارد و نمی‌تواند به خوبی تنفس انجام دهد. از طرف مقابل فرد مسیر تنفسی خوبی دارد اما به لحاظ ظاهری بینی او فرم خود را از دست داده است. اگر در اصفهان و یا اطراف آن زندگی می‌کنید بهترین گزینه جراحی ترمیمی بینی در اصفهان است. حال این که بهترین دکتر جراح بینی اصفهان چه کسی است و چه پروسه ای دارد به صورت کامل و جامع بررسی خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که عمل جراحی ترمیم بینی به مراتب مهمتر از عمل اولیه شما خواهد بود!

مزایای جراحی بینی ترمیمی چیست؟ 

اغلب مواردی که منجر به عمل جراحی بینی می‌شود عبارت است از اصلاح مجرای تنفسی برقراری تناسب بینی و صورت افزایش اعتماد به نفس و یا رفع مشکلات ساختاری بینی که به دلیل شکستگی ایجاد شده است. حال اگر فرد یک مرتبه عمل جراحی انجام دهد و مشکلات قبلی او اصلاح نشود بلکه بیشتر شود عمل جراحی ترمیمی بینی در اصفهان امری ضروری خواهد بود. 

برخلاف باور عموم اصفهانی ها که فکر می‌کنند بهترین متخصصین گوش حلق و بینی و یا جراحی پلاستیک در تهران وجود دارد شهر اصفهان نیز اطباء حاذق بسیار زیادی به خود اختصاص داده است. برای پیدا کردن اسامی کادر مجرب جراحی بینی ترمیمی می‌توانید ما به سایت بهترین ها در اصفهان مراجعه کنید. در ادامه مهمترین مزایای جراحی بینی ترمیمی را بررسی خواهیم کرد. 

تقویت ساختار بینی 

جراحی بینی به روش باز و بسته انجام می‌شود و هر پزشک نیز روش درمان اختصاصی خاص خود را دارد. برخی مواقع عمل جراحی آسیب‌هایی به دنبال دارد و این موضوع روی سلامت فرد تاثیر گذار است. به عنوان مثال فرد پس از عمل جراحی بینی بویایی خود را از دست میدهد. در چنین شرایطی استفاده از یک متخصص جراحی بینی ترمیمی در اصفهان امری کاملا ضروری خواهد بود. 

جراحی ترمیمی بینی در اصفهان

بهبود فرم و حالت بینی « مخصوصا بینی گوشتی » 

بینی‌ گوشتی عمل جراحی به مراتب سخت‌تری نسبت بینی استخوانی دارد چرا که غضروف نرم و همچنین حجم بینی گوشت اطراف بینی شرایط جراحی را سخت می‌کند. برخی مواقع فرد در اصفهان یک عمل جراحی بینی انجام میدهد و پس از دوران نقاهت برگشت پذیری را تجربه می‌کند. در این حالت بینی مجدد همانند روزهای اولیه تورم شدید دارد و یا حالت تقارن خود را دست میدهد. جهت جراح بینی ترمیمی اصفهان انتخاب‌های بسیار زیادی وجود دارد. اما ما توصیه می‌کنیم که از یک متخصص گوش حلق و بینی که در حوزه رینوپلاستی فعال است کمک بگیرید. چرا که جراحی ترمیمی بینی صرفا بر اساس فرم بینی بدون توجه به مجرای تنفسی می‌تواند آسیب آفرین باشد. 

پروسه جراحی بینی ترمیمی در اصفهان

معمولا کسانی که قبل از انجام هرگونه عمل زیبایی تحقیق انجام میدهند کمتر به عمل جراحی ترمیمی نیاز دارند. به عنوان مثال برای درمان جراحی افتادگی پلک نیز کسانی که قبل از عمل به دنبال بهترین دکتر عمل بلفارو در اصفهان میگردند احتمال نیاز به عمل جراحی ترمیم برای آن ها کمتر از 10 درصد است. با این حال نیم نگاهی اجمالی به پروسه جراحی بینی ترمیمی خواهیم داشت تا با فرآیند آن بهتر آشنا شوید. 

تحقیق در مورد کادر مجربی که عمل ترمیم بینی انجام میدهند 

اگر بینی شما به هر دلیلی پس از عمل جراحی رینوپلاستی دچار مشکل شده است سراغ پزشک قبلی خود نروید. در چنین مواقعی باید لیست پزشکانی که به صورت تخصصی عمل جراحی بینی ترمیمی انجام میدهند را تهیه و بررسی کنید. اگر نام پزشک شما در این لیست قرار دارد مجدد سراغ او بروید و عمل ترمیم خود را انجام دهید. اگر پزشک شما مورد تایید نیست به سراغ یک پزشک دیگر بروید و عمل انجام دهید. برخی مواقع افراد به دلیل تخفیفی که برای جراحی ترمیمی بینی از پزشک قبلی دریافت می‌کنند مجدد به سراغ او میروند و به طبع نتیجه خوبی نیز دریافت نمی‌کنند. 

برنامه ریزی و مشاوره صادقانه 

یکی از مهمترین مراحل جراحی بینی ترمیمی که اغلب نادیده گرفته می‌شود شرایط حال حاضر فرد می‌‌باشد. اگر به یک پزشک حرفه‌ای مراجعه کنید و هنوز دیدگاه شما نسبت به عمل جراحی بینی ترمیمی اصلاح نشده باشد نتیجه ایده آل در انتظارتان نیست. به عنوان مثال اگر قصد دارید بینی خود را کوچکتر کنید و نوک آن را به سمت بالا ببرید از پزشک معالج خود در مورد چنین موضوعی سوال کنید. 

جراحی بینی ترمیمی در اصفهان

انجام مجدد آزمایش های مورد نیاز برای جراحی 

نه تنها در جراحی ترمیمی بینی در اصفهان بلکه در هر کجای دیگر دنیا برای انجام عمل جراحی ترمیمی نیاز به آزمایش مجدد جهت بیهوشی خواهید داشت. برخی مواقع افراد همان آزمایش‌های چند ماه قبل خود را برای عمل مجدد ارائه می‌کنند که به لحاظ پزشکی اشتباه است. در برخی مواقع پزشک برای انجام عمل جراحی با دقت بالاتر از فرد درخواست می‌کند که آزمایشهای بیشتری نیز انجام دهد. 

انجام جراحی و مراقبت بیشتر 

اگر پس از عمل قبلی خود 80 درصد مراقبت انجام دادید سعی کنید پس از عمل جراحی ترمیمی بینی خود 100 درصد مراقبت انجام دهید. برخی از افرادی که نسبت به ورزش و تناسب اندام خود حساس هستند زودتر از موعد مقرر سراغ ورزش کردن میروند و به بدن خود فشار وارد می‌کنند که از اساس اشتباه است و می‌تواند آسیب آفرین باشد. از طرفی اگر پزشک روتین خاصی به شما پشنهاد میدهد حتما در انجام آن تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به نتیجه آیده آل دست پیدا کنید. 

سخن پایانی 

در این بخش تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که به صورت خلاصه و اجمالی ” جراحی ترمیمی بینی در اصفهان ” بررسی کنیم. اگر سوال و چالشی ذهن شما را به خود مشغول کرده است کافیست در بخش نظرات با ما و دیگر دوستان خود مطرح کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایی. در پایان لازم است به این موضوع اشاره کنیم که در شهر اصفهان بهترین متخصصین جراحی پلاستیک و گوش حلق و بینی وجود دارد. در نتیجه نیازی نیست که به تهران و یا هر شهر دیگری جهت جراحی رینوپلاستی ترمیمی مراجعه کنید. برای آشنایی با اسامی هر یک از اطباء کافیست که سراغ سایت‌های معتبر و دقیق این حوزه مانند بهترین ها در اصفهان بروید تا با بهترین ها آشنا شوید.

دکمه بازگشت به بالا