ورزشی

جامعه کاراته ایران عزادار شد

به گزارش شیمیشی؛ محمدرضا نصرتیان از اساتید صاحب نام کاراته ایران روز دوشنبه 15 اسفند ماه دارفانی را وداع گفت.

معلم نصرتیان یکی از پیشکسوتان کاراته است ایران قبلا یه ورزش بود انقلاب شروع کرد به درگیر شدن تیم ملی کاراته ایران هم آمد. او از شاگردان فرهاد وارسته است، در کاراته ایران نیز عملکرد خوبی در مربیگری داشت. سیوات ورزش شروع شد

معلم معروف کاراته ایران در دهه شصت بلژیک او مهاجر بود و در کادرفنی تیم ملی این کشور فعالیت می کرد. پروفسور نصرتیان در سال های اخیر چندین بار برای دیدار با دوستان و دانشجویان به ایران سفر کرده و در سن ۷۶ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

08a14e62-c850-42bd-9257-86a033f9d2f1

سید حسن طباطبای پس از درگذشت استاد محمدرضا نصرتیان رئیس فدراسیون کاراته در پیامی این ضایعه را به خانواده این شهید والامقام، جامعه بزرگ ورزش و به ویژه خانواده کاراته تسلیت گفت.

در پیام طباطبایی آمده است:

استاد نصرتیان درگذشت اخلاق او در طول سالیان زندگی خود را وقف کاراته کرد و فضایل اخلاقی را در آن پرورش داد که همه را متاثر و اندوهگین کرد.

بی شک تاریخچه کاراته ایران، قدردانی نصرتیان و خدمات استاد شایان به این ورزش در این مرز و بوم فراموش نخواهد شد و دلاورمردی های او همیشه در یاد علاقمندان به ورزش خواهد ماند.

اینجانب وظیفه خود را تسلیت به خانواده داغدار، جامعه بزرگ ورزش و به ویژه خانواده کاراته و برای بازماندگان صبر و شکیبایی، از درگاه خداوند بزرگ برای عزیر تسلیت می گویم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا