اجتماعی

جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است

شیمیشی/لرستان نماینده مردم پلدکستر و به طور کلی جامعه اسلامی گفت: جاده پلدکستر به طور کلی نیازمند توجه عاجل و بسیار جدی دولت است.

سید حمیدرضا کاظمی امروز 18 فروردین ماه با اشاره به بسته شدن چندین راه در پی بارندگی های اخیر، اظهار داشت: جاده مورد نظر یکی از راه های ارتباطی شمال به جنوب غرب کشور و بخش مهمی از روزانه است. زندگی اهالی پولدکستر و عموماً مرتبط با آن، زیرا علاوه بر کارهای روزمره و نیاز به ارتباط، در ابتدای فصل کشاورزی و باغداری است و مردم ما بیشتر در این مشاغل زندگی می کنند و کمبود راه باعث شده است. تاثیر زیادی در زندگی آنها دارد.

وی تصریح کرد: پس از پیگیری های فراوان و تماس های تلفنی فراوانی که با وزیر راه و شهرسازی داشتم، وی معاون مهندسین راه را اعزام کرد و باید هر چه سریعتر با دست پر در منطقه آماده باشند. اخبار.

نماینده مردم پلدکستر و به طور کلی در مجلس از دولت تسریع در تکمیل جاده جدید و تسریع در تعمیر جاده قدیم خواست و گفت: این پروژه های بزرگ که پس از سیل سال 1397 آغاز شده است پایانی نخواهد داشت. . ریختن پول و دولت باید بودجه کافی را تامین کند، زیرا به دلیل کمبود اعتبارات، ساخت جاده جدید در عمل با مشکل مواجه شده است، از سوی دیگر متاسفانه بانک ملی ماده 56 این پروژه را متوقف کرده است. و باعث تعطیلی پروژه و اعتراض شدید مردم شد.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا