اقتصادی

تکلیف وزارت جهاد کشاورزی برای ابلاغ طرح الگوی کشت تا حداکثر شش ماه

بر اساس لایحه قانون بودجه سال 1401، وزارت جهاد کشاورزی موظف است 6 ماه پس از ابلاغ قانون، طرح کشاورزی را ابلاغ کند.

به گزارش شیمیشی، در ردیف (ب) بند 8 لایحه بودجه سال 1401 آمده است: در اجرای بند ر ماده (35) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت جهاد کشاورزی موظف است. انجام کشاورزی.ارتباط. حداکثر شش ماه پس از ابلاغ این قانون.

در ردیف م این تبصره آمده است: دولت موظف است خریدهای خود را از شرکت های ایرانی فعال در حوزه کشاورزی خارجی در شرایط مساوی پیش برد. آیین نامه اجرای این بند توسط وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی تهیه و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

در بند ل این ماده نیز آمده است بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است پروانه دام، ضمانت نامه زنجیره ای و حساب های مددکاری را به عنوان وثیقه پذیرفته و پرداخت تسهیلات عشایری دریافتی را ظرف یک ماه پس از ابلاغ این قانون تضمین کند.bike. . دفاتر اعتباری دولتی، خصوصی و غیر بانکی را پیدا کنید.

انتهای پیام/

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا