ورزشی

تکذیب مصاحبه علیه نکونام؛روحم هم از این اظهارات خبر ندارد!

به گزارش خبرگزاری شیمیشی؛ استقلال با توقف برابر نساجی، صدر جدول را پس از 21 هفته از دست داد ولی این تیم در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ، همچنان به توقف پرسپولیس و بازگشت به رتبه نخست جدول امیدوار است.

به گزارش ورزش سه، پس از نتایج هفته بیست و هشتم و از دست رفتن صدر برای استقلال، انتقاداتی از ادموند اختر پیشکسوت آبی ها در یکی از جراید به چاپ رسیده بود که حالا او این نقل قول منتشره را تکذیب کرده و به حمایت از نکونام می پردازد.

مصاحبه ای با این مضمون از اختر منتشر شده بود که او در خصوص اظهارات نکونام پس از تساوی برابر نساجی گفته است: همه این حرفهایی که نکونام می زند بهانه است و او فقط دنبال مقصر پیدا کردن است تا بتواند شریک خودش بکند و از حمله هواداران فرار کند. در واقع جواد فقط می خواهد که فشار را از روی خودش بردارد.همین و بس!

اختر که سابقه گلزنی در دربی پایتخت را نیز دارد، در گفتگوی کوتاهی که داشت، می گوید: من روحم هم از این اظهارات خبر ندارد و اصلا در ایران نیستم که بخواهم با جایی مصاحبه کنم. طی چند ماه اخیر تلاش کرده ام از گفتگو با رسانه ها خودداری کنم و از این مصاحبه نیز بی اطلاعم.

او می گوید: نکونام دوست خوب من است و در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته است. او با دست بسته، تا همین جا هم قهرمان واقعی است و عملکردی که او و بازیکنان استقلال داشته اند، برای ما قهرمانی محسوب می شود.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: من همواره از تیم محبوبم حمایت کرده ام و در این فصل نیز این کار را انجام داده بودم. به نظر من چیزی از دست نرفته و اطمینان دارم که استقلال می تواند در پایان فصل قهرمان شود و هواداران باید از تیم حمایت کنند.

اختر در پایان گفت: بار دیگر تکرار می کنم، از این مصاحبه که به نقل از من منتشر شده، بی اطلاعم. برای استقلال و جواد نکونام آرزوی موفقیت می کنم و اطمینان دارم که پرسپولیس در بازی های باقیمانده اش امتیاز از دست می دهد و با حمایت هواداران، استقلال به قهرمانی دست پیدا می کند.

258 258

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا