تولید محتوای دانشجویی برای تنوع‌ در طرح‌های فرهنگی/ کانون‌ها و تشکل‌ها تقویت شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر ، فرزاد جهانبین در نشست مشترک معاون فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: طبق خواسته های دانش آموزان.

وی افزود: معاون فرهنگی نباید قناعت کند؛ در مقابل ، باید به گونه ای اداره شود که مراکز مربوطه طبق سبک فعالیت های خود ، آموزش و فعالیت های گروهی را با موضوع فعالیت های فرهنگی انجام دهند.

معاون دبیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اسلام ، بر لزوم تقویت تشکل ها و مراکز دانشجویی در برنامه ریزی لازم برای فعالیت های دانشجویی در زمینه های فرهنگی ، هنری ، شعر و ادبیات ، صنایع دستی ، مراکز فنی و حرفه ای تأکید کرد. بشریت، چالش های جالب و سایر زمینه های مرتبط با آموزش و دروس از نظر نقش دانش آموزان در این مناطق.

جهانبین ایجاد مراکز مشاوره در زمینه های روانشناسی ، قضایی و سایر موارد به دلیل انجام وظایف ویژه اعضای هیئت علمی در زمینه های مختلف و اعتماد عمومی به دانشگاهیان به عنوان نکته مثبتی برای چنین فعالیت ها و فعالیت هایی برای افراد مختلف است.

نیاز به استفاده بهتر از امکانات ورزشی

وی با اشاره به بحث و گفتگو در مورد ویروس Corona ، وی از آن به عنوان یک فرصت قوی برای تقویت برنامه های فرهنگی در آینده یاد کرد و با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت های مجازی توسط واحدها ، گفت: دانشجویان باید چنین اقداماتی را انجام دهند. – به سلایق و نیازهای نسل جوان کمک کنید. مطمئناً و هر مرکزی که بتواند فعالیت بیشتری در این زمینه انجام دهد ، دانشگاه به اندازه کافی از آنها پشتیبانی خواهد کرد

معاون دبیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی این انجمن و سالن ورزشی را از دیگر ظرفیت های واحدهای دانشگاه دانست و ضرورت استفاده بهتر از این ورزشکاران ورزشی را گامی در جهت تولید درآمد و خدمت به شهروندان عنوان کرد.

جهانبین با بیان اینکه به شرط ناشناس ماندن به دلیل اینکه وی مجاز به صحبت با رسانه ها نیست ، اظهار داشت: “دانشجویان باید فرصتی برای ابراز نظرات خود بدون نگرانی و ریسک داشته باشند و باید از توانایی دانش آموزان بیش از گذشته محافظت شود.”

وی خاطرنشان کرد: سازمانها و موسسات فعال دانشجویی می توانند با حمایت واحدهای دانشگاه و مشارکت دانشجویی برنامه ها و دوره های آموزشی را در حوزه فعالیت خود انجام دهند و از این نظر واحدهای دانشگاهی با کمک دانشجویان خلاق و فعال در زمینه های فرهنگی ، هنری و دانشجویان hwd توجه می کنند. از چنین برنامه هایی

کمیته فرهنگی و اجرایی تشکیل می شود

معاون دبیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از تأسیس “کمیته فرهنگی و جهانی” با حضور دانشجویان و فعالان سراسر جهان به عنوان بخشی از برنامه های معاون صدراعظم برای بهره‌برداری از ظرفیت دانشجویی در جهان همسایه به ویژه این روزها خبر داد. . ما شاهد استفاده از خرد دانشگاهی در زمینه فرهنگ و معنویت و سایر فعالیتهای مرتبط خواهیم بود.

جهانبین تصریح کرد: ما باید از دیدگاه همه دانشگاهیان در رویکردها و برنامه های فرهنگی استفاده کنیم و دنبال کردن نسخه فرهنگی یکپارچه برای همه دانشگاه ها با موفقیت کار نخواهد کرد و باید برنامه های موفق و موفقی داشته باشیم ، برنامه های معقول از با فرهنگ محلی و استفاده از همین مهارتها ” برنامه ریزی منطقه فرهنگی کار در مناطق مختلف.

وی تأکید کرد: در نهایت ، کلید موفقیت برنامه اجرای برنامه های فرهنگی در نقاط مختلف کشور است و ما برای دستیابی به این مهم تلاش می کنیم.

به گزارش آنا ، در پایان جلسه ، جهانبین از مجموعه فرهنگی ، مسجد بلال و مجتمع تازه تاسیس برادران و خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بازدید کرد.

انتهای پیام / 4121 /

دکمه بازگشت به بالا