اقتصادی

تولید اسکنر سه‌بعدی بدن از سوی دانش‌بنیان‌ها

یک شرکت دانش بنیان با دریافت بودجه از صندوق فناوری و تحقیقات سلامت سامان موفق به تولید و فروش اسکنر بدن سه بعدی شده است.

به گزارش خبر شیمیشیسجاد رحمان پور، مدیرعامل این شرکت علمی به تولید و فروش اسکنرهای بدن سه بعدی اشاره کرد و گفت: اسکنر بدن سه بعدی PT-3D Fit برای کنترل تغییرات سایز و اندازه گیری پارامترهای سلامت بدن در طول برنامه های آموزشی یا تغذیه ای استفاده می شود.

رحمان پور ادامه داد: این ابزار قد، وزن و اندازه گیری اعضای مختلف بدن، میزان چربی، میزان آب بدن، شاخص توده بدون چربی، شاخص ABSI، نسبت دور کمر به پایین و نسبت بالاتنه به پایین تنه را در اختیار کاربر قرار می دهد.

وی همچنین گفت: اسکن با این دستگاه به دلیل استفاده از فناوری Time of Flight که در آن از سیگنال های نوری برای سنجش عمق استفاده می شود، هیچ خطری برای کاربران ندارد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت سامان، رحمان پور ادامه داد: برج بازرسی این محصول با توجه به مکانیزم حرکت خطی طراحی شده برای آن، امکان اسکن از راه دور و ثبت جزئیات بیشتر را دارد. حرکت عمودی دوربین اسکنر هیچ نکته ای توسط اسکنر نادیده گرفته نمی شود.

مدیرعامل این شرکت علمی در پایان به امکانات دریافت از صندوق پژوهش و فناوری سلامت سامان اشاره کرد و گفت: صندوق پژوهش و فناوری سلامت سامان با ارائه فرصت های اجاره ای از این طرح حمایت کرد.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا