اجتماعی

توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه همکاری های مردمی با توجه به لزوم ایجاد رهنمودهای لازم در زمینه های مختلف، گفت: کیفیت بخشی از فعالیت های آموزشی و توسعه آموزش فنی و حرفه ای است. . یکی از اهداف و برنامه های اصلی سازمان در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش شیمیشی، محمودزاده در چهل و سومین جلسه شورای راهبردی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه همکاری های مردمی وزارت آموزش و پرورش به حرکت عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر کینه توزی اشاره کرد. رژیم صهیونیستی گفت: اقتدار امروز این نظام در جهان مرهون خون شهدا و ایثارگرانی است که جان خود را برای زنده نگه داشتن این انقلاب فدا کردند و ما نیز موظفیم در عرصه های مختلف هشدار و اعلام کنیم. پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگ کشور عزیزمان برای نسل جوان.

وی بر لزوم ایجاد رهنمودهای لازم در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: کیفیت فعالیت های آموزشی و توسعه آموزش فنی و حرفه ای از اهداف و برنامه های اصلی سازمان در سال تحصیلی جدید است و باید زیرساخت های لازم فراهم شود. ارائه شده است. در این خصوص ارائه می شود.

محمودزاده اجرای دقیق طرح تقویت معلمان مدارس غیردولتی را از دیگر برنامه های آن سازمان ارزیابی کرد و گفت: تقویت معلمان و همیاران مدارس غیردولتی باید به گونه ای انجام شود که آثار مثبت آن قابل مشاهده باشد. در سطح جهانی دیده می شود. کلاس های درس و دانش آموزان و پرهیز از اجرای طرح ها و برنامه های صرفاً آماری.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم همفکری برای اجرای بهتر برنامه ها، تصریح کرد: استفاده از هوش جمعی و مشورت با صاحب نظران و صاحب نظران می تواند در تحقق اهداف بسیار موثر باشد.

محمودزاده برگزاری نخستین جشنواره ملی عفرین را از دیگر برنامه های این سازمان در سال جدید خواند و گفت: 6 هزار و 179 طرح موسسان مدارس غیردولتی از 370 منطقه کشور در سامانه ثبت شده است. سال اول این میزان استقبال بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه همکاری های مردمی وزارت آموزش و پرورش، وی با توجه به نزدیک شدن به ایام بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه تاکید کرد. : متشکرم. بوغور اسلامی یکی از برنامه های جدی سازمان برای معلمان اندیشمند، آگاه، متعهد و متخصص ایران است و احترام به حرفه معلمی را برای همگان ضروری می داند.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا