اجتماعی

تغییر شرکت طرف قرارداد بیمه‌تکمیلی بازنشستگان کشوری/ درخواست برقراری و انصراف تا پایان مرداد

صندوق بازنشستگی کشوری در گذشته برای تامین بیمه تکمیلی بازنشستگان با شرکت آتی سازان حافظ قرارداد داشت اما از این پس شرکت بیمه ملت خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری را ارائه می کند.

به گزارش شیمیشی، شرکت «بمه ملت» در مناقصه ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران کشور در سال 1403 برنده شد و چندین سال قبل از این نیز شرکت «آتیه سازان حافظ» مسئولیت ارائه خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان را بر عهده داشت. .

اما بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و بر اساس نامه کمیسیون بورس این صندوق، در مناقصه عمومی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در سال 1403، «شرکت بیمه ملت» برنده اعلام شد. و در همین راستا بازنشستگان و شاغلانی که برای این خدمت اقدام می کنند می توانند از اول خرداد لغایت 31 مردادماه نسبت به سال های گذشته به مدت سه ماه به صورت اینترنتی نسبت به ثبت درخواست نصب و ابطال اقدام کنند.

بنابراین بازنشستگان می توانند در زمان تعیین شده وارد سامانه ثبت نام اینترنتی شوند که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع رسانی (cspf.ir) و همچنین در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق (eservices.cspf) فعال می شود. درخواست دادن. ir).

اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش مدارک پزشکی مربوط به ۱۴۰۳ متعاقبا به اطلاع مستمری بگیران خواهد رسید.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا