تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد: مجتمع واکسیناسیون کووید 19 روبروی ورودی این مجموعه توسط شبکه بهداشت و درمان ممیران با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ایجاد شد.

با توجه به تعطیلی موزه ها در شرایط فعلی ، مجتمع نیاوران تصمیم گرفت با تأمین بخشی از جای خالی این مجموعه از مرکز بهداشت Memorial برای ایجاد یک پایگاه جامع واکسیناسیون Covid-19 ، گامی موثر در جهت نقش اجتماعی خود بردارد. . .

این کار با نظارت معاون فرهنگی مجتمع نیاوران با هدف همکاری در جلوگیری از شیوع این بیماری و اجرای عملکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان موزه انجام شد.

این پایگاه در دروازه های مجموعه نیاوران است که به شهروندان خدمات ارائه می دهد و واکسیناسیون موارد واکسیناسیون اول و دوم مطابق با مقررات قبل و بعد از واکسیناسیون در کشور با رعایت شرایط لازم و شرایط

رضا دبیری نژاد ، مدیر و مدیر موزه ملک نیز اندکی پیش از ایجاد مرکز واکسیناسیون در فضای باز موزه مقدس دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد و نوشت: در صورت بروز بحران ، همه نهادها باید از ظرفیت پاسخگویی در برابر بحران. آنها مانند سایر نهادها ، گاهی از ظرفیت های موضوعی و فرهنگی خود برای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه و گاهی از ظرفیت های محلی خود استفاده می کنند که می تواند پایه ای برای درمان باشد. جای خوشحالی است که کاخ نیاوران و موزه حمایت مقدس با همکاری وزارت بهداشت بخشی از منطقه خود را به پادگانی برای مناطق واکسیناسیون تبدیل کرده اند. اکنون افرادی که در محوطه این دو موزه مستقر شده اند با امید جدیدی به این موزه ها می روند و بدین ترتیب نقش اجتماعی و محله های موزه ها به شکلی دیگر نمایان می شود.

این موزه از 6 آوریل 1400 کاملاً قرمز شده است و بیشتر شهرها بسته شده اند و دیگر از آنها بازدید نمی شود.

دکمه بازگشت به بالا