ورزشی

تراکتور و سپاهان قهرمانی را به ما تبریک گفتند! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: در ابتدای فصل هوادار متمول پرسپولیس به ایجنت بیرانوند پیام داده بود، اگر مانع پیوستن این بازیکن به استقلال شوی، من به تو ۵۰ هزار دلار پاداش می‌دهم. البته باید بگویم من جزو هیأتی که کار نقل و انتقالات را انجام می‌دادند حضور نداشتم.

سمیعی ورباره از دست دادن اورونوف در بحث جذبش به استقلال و رفتن او به پرسپولیس تصریح کرد: مشکلات داخلی باعث شد اورونوف را جذب نکنیم و به پرسپولیس برود. به مدیرعامل گفتند نکونام در دسترس نیست که فرآیند طول کشید پرسپولیس او را جذب کرد. افرادی این وسط بودند که شاید نیت خیر هم داشتند اما باعث شدند او را نتوانیم جذب کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره تأثیر اشتباهات داوری در قهرمانی پرسپولیس مدعی شد: میزان گل‌های آفسایدِ سالم اعلام شده لیگ را در بیاورید و مشخص می‌شود کدام تیم اول است! دستی که بالا نرفت، جام را از ما گرفت.

سمیعی نسبت به انتشار عکس کمک داور بازی پرسپولیس و مس درآمده که ۶ نشان می‌دهد و از عمد آفساید نگرفته است اشاره کرده و گفت: باید به آنها وارد شود و رکن قضائی شکایت کردیم که رسیدگی می‌کند.

سرپرست استقلال تأکید کرد: همه باشگاه‌ها قهرمانی را به جای پرسپولیس به استقلال تبریک گفتند چون می‌دانستند حق ما بوده است.

او نسبت به برخی جهت گیری ها در حل و فصل پرونده‌های باشگاه‌های دیگر در مسیر صدور مجوز حرفه ای گفت: از اداره مالیات شمیرانات سوال کنند شما در مورد کدام تیم‌ها مجوز صادر کردید و درباره کدام تیم‌ها صادر نکردید. من اتهامی به کسی نمی‌زنم.

سمیعی ادامه داد: کسب ۶۷ امتیاز در یک فصل برای استقلال با تمام احترام به بازیکنان کار بزرگ جواد نکونام است. در اول فصل در هیأت مدیره گفتند امسال فصل آواربرداری است و فکر نمی‌کردند ما برای قهرمانی گام برداریم.

سرپرست باشگاه استقلال یادآور شد: بیشتر از دو باشگاه به ما تبریک گفتند. تراکتور و سپاهان د ر توییت های خود قهرمانی را تبریک گفتند. جام قهرمانی از استقلال دریغ شده است. اگر صدای گریه و هق هق بازیکنان ما را می‌شنیدید جور دیگری درک می‌کردید. یک دست کمک داور بالا نرفت و جام از این سمت به آن سمت رفت.

سمیعی ادامه داد: کارشناسان داوری خارجی خطا را دید اما داخلی‌ها ندیدند. ما دو نامه زدیم که در نامه اول اسم بردیم اما در نامه دوم اسمی نبردیم و فقط خواستیم داورانی انتخاب شود که شک و شبهه نیاورد.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا