ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای بازگشت از شمال کشور/ چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بسته شدن یک طرفه جاده چالوس و محور تهران – باکور خبر داد و وضعیت ترافیکی اخیر جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با شیمیشی وی درباره وضعیت ترافیکی راه های کشور گفت: گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در سراسر کشور حاکی از آن است که تردد در حال حاضر در جاده شمالی به جنوبی خیابان چالوس حد فاصل دزدبان و پل انارک و در حال انجام است. بین بنداوا تا پورکان و بیلقان نیمه سنگین و بزرگ است.

وی ادامه داد: در جاده جنوب به شمال خیابان هراز حدفاصل وانا به بایکان در جاده شمال به جنوب این لاین در محدوده های گزنک، آب اسک، پلور و آبعلی ترافیک سنگین گزارش شده است. چرخ آهنی وضعیت مشابهی در جاده شمال به جنوب فیروزکوی در تصادف امین آباد و شهر دمشق گزارش شده است.

شیرانی از وضعیت ترافیکی جاده رشت – قزوین در محدوده شهرستان رودبار خبر داد و گفت: در جاده پردیس – تهران و در محور قدیم بومهن – تهران نیز ترافیک متوسط ​​گزارش شده است. منطقه جاکرود.

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین از ترافیک نیمه سنگین در جاده قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل حصارک به مهرویلا و پایانه شهید کلانتری تا پل کلک خبر داد و گفت: در بزرگراه قم – تهران حدفاصل سعید. به گزارش خبرنگار آنلاین، حدفاصل آباد تا پل شهید کاظمی فشم – تهران حدفاصل خیابان حاجی آباد رودک تا سه راهی گوچک در برخی نقاط محور شهریار – تهران و آستارا – اردبیل و بالعکس ترافیک سنگین است.

وی همچنین از بسته شدن یک طرفه جاده چالوس و بزرگراه تهران – شمال خبر داد و گفت: از ساعت 15 بعدازظهر تردد وسایل نقلیه از جاده تهران – شمال و جنوب – شمال در جاده چالوس یک طرفه شد. -راه به سمت شمال – جنوب

شیرانی در پایان گفت: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا