استان ها

تدوین و اجرای اولویت های دانشگاه علمی کاربردی لرستان در سال جاری

به گزارش لرستان شیمیشی، محمدرضا جعفری با تشریح برنامه های دانشگاه، برنامه ریزی دوره های آموزشی کوتاه مدت، فعالیت انجمن های علمی، دانشجویی، با روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان دیدار و گفتگو کرد. انتشارات، تهیه پایگاه دانش آموزی، فارغ التحصیلان و دبیران اجرایی، مراکز آموزش علمی کاربردی استان، راه اندازی، تقویت و ساخت مراکز نوآوری، نیازسنجی مناطق جدید بر اساس هدف زمین را یکی از مهمترین مراکز آموزش علمی کاربردی استان عنوان کرد. وظایف مهم برنامه های این دانشگاه در سال 1401.

وی همچنین از مدیران مراکز آموزش علمی کاربردی استان خواست به موضوعات مختلف، نشست های فکری و اندیشه ای با حضور اساتید و کارشناسان، مشارکت دانش آموزان، معلمان و کارکنان در سرگرمی ها و برنامه ها بپردازند. و همچنین ارتباط بیشتر با مدیران شهری.

جعفری از نحوه اجرای سامانه پذیرش پیشنهادات کارکنان این دانشگاه، رؤسای و کارکنان مراکز آموزش علمی کاربردی استان خبر داد و گفت: با هدف تجمیع و بررسی سوالات و مشکلات موجود، همچنین کاهش هزینه ها و صرفه جویی در این امر با برنامه ریزی صحیح در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا جعفری تقویت کارکنان این دانشگاه و مراکز تحت نظارت را مورد توجه قرار داد و گفت: برای افزایش سطح مهارت و شایستگی کارکنان در حوزه های مختلف، کارگاه های آموزشی حرفه ای به طور مرتب با مشارکت علمی کاربردی برگزار می شود. مراکز آموزشی استان

در ادامه حسین خفری، معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی که به صورت مجازی در این جلسه حضور داشت، به ثبت نام دانشجویان در دوره های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از اول شهریور ماه اشاره کرد. گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام پذیرش در رشته ها از اول شهریور لغایت 13 شهریور ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org یا سایت دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی وست. .ac.ir.

وی در عین حال با تاکید بر رعایت ضوابط آگهی های جذب دانشجو توسط واحدهای استانی و مراکز آموزش علمی کاربردی، خواستار بهترین برنامه ریزی و اطلاع رسانی برای جذب حداکثری دانشجو شد.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مرادی مسئول روابط شورای حاکمیتی در این دانشگاه به بیان اهمیت و عظمت «روز مباهله» پرداخت.
در این جلسه روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان به بیان پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

48

دکمه بازگشت به بالا