تدارک اکران «کشتارگاه» در «درایوین سینما» و حکایت یک راه دور زدن برای تماشاگر

کارگردان فیلم “کشتارگاه” از برنامه ریزی برای انتشار فیلم “درایوین فیلم,” او گفت:.

عباس امینی که به تازگی برای اولین بار آنلاین خود را شروع کنید. در مصاحبه با رویترز گفت: این روز انتشار “کشتارگاه” در سیستم VOD (آن استقبال خوبی شد با توجه به داده ها در راه همان, همانند, دیگر, فیلم, تعداد بینندگان به طور قابل توجهی تا به حال وجود دارد.

او در تلاش برای Acheron در درایوین فیلم یا سینما پروجکشن دستگاه گفت: در مورد کپی مجاز از ” بمب انتشار در اینترنت این است که چه ما می توانیم برای جلوگیری از آن انجام دهید ؟ توضیح داد: که چگونه بسیاری از سایت های لینک غیر قانونی محبوبیت گذاری حتی اگر سایت ها بیش از حد نزدیک مردم با پروکسی می توانید ببینید و در این راه دور زدن بیننده به هر حال وجود دارد. البته این چیزی است که اتفاق افتاده است به خاطر برخی از منافع خودمان سختش ما باید در این مورد اگر قانون کپی رایت در ایران اجرا شد و با جهان تعامل می کنیم می توانید به راحتی از چیزهایی بود که ما را متوقف کند. اما در حال حاضر تحریم ها نیز چنین وضعیت در داخل تحریم ها از خارج از کشور.

امینی قبلا گفت: ما آرزو در میان مردم در فرهنگ شما می توانید نسخه قانونی از فیلم به نشستن. ما جلوتر از زمان که فیلم در تئاتر آزاد شد معضل قاچاق در VI. نوع بود, اما در همان زمان مردم یک قوم و یک فرهنگ و یک سینما به این روش فیلم را نگاه کردم ،

او می بیند “کشتارگاه” در روز از ایران بسیار مهم است به همین دلیل آن را یک فیلم در مورد مردم به زاویه نگاه آنها به مسائل و مشکلات جامعه است. دیدم.

در این فیلم آن را به جشنواره فجر سال پیش بود در معرض مانی حقیقی ، A. J. فتحی حسن پورشیرازی و باران کوثری را بازی.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا