ورزشی

تحقیر کهکشانی‌ها توسط سیتی؛ دارو دسته پپ‌ به فینال رسید

آفتاب نیوز:

تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید چهارشنبه شب از ساعت 22:30 در ورزشگاه اتحاد در چارچوب بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با داور معروف لهستانی شیمون مارسینیاک به مصاف هم رفتند.

اولین دیدار دو تیم در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا حساسیت این بازی بیشتر شود، شاگردان کارلو آنچلوتی که تا به حال در ورزشگاه اتحاد برنده نشده اند، در این دیدار به دنبال شکستن این طلسم بودند. در فینال پیروز شوید و برای بازی با اینتر در 20 ژوئن آماده شوید، دیداری که در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار می شود اما امید کهکشانی ها در نیمه اول از بین رفت و هواداران این تیم نتوانستند در فینال حضور پیدا کنند.

شاگردان گواردیولا در این دیدار خانگی پر هجوم بودند، آنها در دقیقه 23 این دیدار پاداش زحمات خود را دریافت کردند، در این دقیقه کوین دی بروین از فضای ایجاد شده بین مدافعان رئال استفاده کرد و برناردو سیلوا را در موقعیت گلزنی قرار داد. ، این ستاره پرتغالی با ضربه ای دقیق و حساب شده دروازه کورتوا را باز کرد.

برناردو سیلوا بار دیگر گلزنی کرد و این بار در دقیقه 37 پیام خوبی برای سیتی و هواداران این تیم بود اما این پایان کار نبود چرا که شاگردان آنجلوتی هیچ نشانی از قدرت همیشگی خود نداشتند. گروه

همانطور که همه آماده شنیدن سوت پایان بودند، جولین آلوارز با یک ضربه حساب شده در وقت های تلف شده سیتی را برای چهارمین بار پیش انداخت تا بازی با نتیجه 4-0 به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان برسد. فینالیست لیگ قهرمانان اروپا با برتری پنج بر یک نسبت به کل دور رفت و برگشت.

بر این اساس تیم های انگلیسی اینتر ایتالیا و منچسترسیتی روز 20 ژوئن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان پپ گواردیولا که فصل درخشانی را سپری می کنند، می توانند با غلبه بر اینتر به آرزوی خود برسند و در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

دکمه بازگشت به بالا