تاکید رئیس پلیس راهور بر افزایش ایمنی خودروها و کاهش نقاط حادثه‌خیز

رئیس پلیس مهاجرت فریکا، نوسازی تجهیزات بیمارستانی و مراکز اورژانس، رفع موانع و بهبود کیفیت خودروها را از عوامل موثر در کاهش تصادفات و در نتیجه کاهش تلفات انسانی عنوان کرد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت وگو با شیمیشی، اظهار کرد: وی همچنین به سفر خود به استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: در این سفر که با معاونت محترم فرس و معاونت بهره برداری فرک منعقد شد، چندین طرح آبیاری در این استان در مسیر شهرستان کهورستان لار به ساختمان پلیس و غیره از جمله آنهاست.

وی با اشاره به پایین آمدن سنگ بنای ساخت چندین ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی نیز گفت: معتقدیم پلیس باید نظارت خود را در این زمینه افزایش دهد. در این راستا در حال برنامه ریزی و اخذ مجوزهای لازم برای استفاده از توان بخش خصوصی در افزایش دوربین های ثبت تخلفات رانندگی و غیره هستیم. اضافه شدن ساختمان های پلیس راهنمایی و رانندگی و استفاده از تجهیزات مدرن در پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به همین ترتیب انجام شده است.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: علاوه بر افزایش نظارت پلیس و استفاده از سامانه های مدرن و هوشمند که در دستور کار ما قرار دارد. نوسازی تجهیزات و امکانات مراکز اورژانس و بیمارستان ها ضروری است. همانطور که در آمار آمده است، تقریبا نیمی از قربانیان حوادث رانندگی در حین حمل و نقل یا پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهند و باید این آمار را کاهش دهیم.

حسینی همچنین گفت: همچنین رفع نقاط شهری و تصادفات جاده ای کار مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد و به افزایش ایمنی و کیفیت خودروها اهمیت ویژه ای داده شود. البته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب راه طولانی و درازی وجود دارد.

وی همچنین به عیادت خود از تعدادی از جانباختگان حوادث رانندگی در بیمارستان های استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: متاسفانه همچنان عامل اصلی حوادث رانندگی در کشور ما عامل انسانی است. اما تاکید ما این است که جاده و خودرو به نام بخشش باشد تا در صورت تخلف یا قصور راننده شرایط به گونه ای باشد که جان راننده و سرنشینان حفظ شود.

تاکید رئیس پلیس راهور بر افزایش ایمنی خودروها و کاهش تصادفات

سردار حسینی از جانباختگان حوادث رانندگی عیادت کرد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا