بیانیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای دعوت به شرکت در انتخابات

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی با فراخوان مردم به حضور در انتخابات تاکید کرد: ملت ایران باید یک بار دیگر چشم خود را به روی دشمنان و تجزیه طلبانی که می خواهند با حضور در انتخابات 20 اسفند به جمهوری اسلامی ایران حمله کنند ببندند. . و ضربه بزرگی به ایده های بیهوده و پول کلان آنها خواهد زد.

به گزارش شیمیشی، در متن این بیانیه آمده است: تحریم جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگوی تغییرناپذیر دشمنی و نماد مردم سالاری دینی در جهان تبدیل شده است.

آنها به خوبی می دانند که انقلاب بیداری ما که نقطه آغاز خیزش بیداری اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت در منطقه بود، به کمک ملتی رخ داد که 45 سال پیش توانست هژمونی جعلی را در هم بشکند. . آمریکا، اسرائیل و انگلیس و با نام استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری ده ها انتخابات باعث عزت و سربلندی خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم ما می دانند که در شرایط کنونی دشمنان به دنبال درگیری های سیاسی در جامعه ما هستند و با ایجاد ناامیدی و یأس سعی در جلوگیری از مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود دارند و در صدد ایجاد فضایی هستند. توطئه . . در این رابطه.

ملت ایران این بار با حضور در انتخابات 20 اسفند بار دیگر چشمان دشمنان و تجزیه طلبان را که قصد تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند کور کرده و ضربه بزرگی به اندیشه های باطل و باطل وارد می کنند. پول گنده.

این بیانیه می افزاید: امروز قدرت بزرگ و مؤثری در دستان مردم است تا با موفقیت بر مشکلات فائق آیند و شنیدن این قدرت می تواند تحول بزرگی را در جامعه رقم بزند.

همانطور که راهنمای عزیزمان گفت: ما به اوج نزدیک هستیم. از این رو مردم آزاده و سرافراز ایران که از ابتدای پیروزی انقلاب با حضور مؤمنانه و دقیق خود در انتخابات عزم مطلق خود را برای پاسداری از دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی در نزد ملت ایران نشان دادند. جمهوری اسلامی. جهان و عزت و عظمت را برای ایران آفریده اند و در این مکان سرنوشت ساز برای انجام وظیفه ملی و دینی خود به صحنه می آیند و حماسه ای نو خلق می کنند و ایران عزیز را به اوج می رسانند.

بیشترین و آگاهانه ترین حضور در انتخابات پیش رو پیروی از خط امام (ره)، گفتگو با رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی است.

در پایان بیانیه مذکور: ما دانشجویان اتحادیه انجمن های اسلامی از مردم شریف و جوانان کشور تقاضا داریم که بار دیگر مردم غیور ایران را با علم و نظر بحق خود بشناسند. نماینده و با فعال کردن این وظیفه شرعی و عمومی ایران، نقش پررنگی در پیشرفت و آینده ایران داشته باشند و باعث سربلندی کشورمان شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا