استان ها

بهترین لیگ فوتسال چند سال اخیر را شاهد بودیم

شیمیشی / اصفهان اصفهان مربی مقاومت البرز گفت: از نظر کیفیت ، شاهد بهترین لیگ در سال های اخیر بوده ایم ، زیرا قهرمانان در آخرین لحظه اعلام شدند و این نشان از کیفیت فنی تیم دارد.

فرهاد کشاورزی امروز (پنجشنبه ، سیزدهم اردیبهشت) پس از باخت 3 بر یک مقابل تیمش گیتی پسند 3 صفر در هفته آخر لیگ برتر فوتسال ، امروز (پنجشنبه ، سیزدهم اردیبهشت) گفت: “در این فصل ما 4 بازی انجام دادیم گیتی پسند ، هیچ نتیجه ای Bما به دنبال بهبود کیفیت فنی تیم خود بودیم ، چرا ما یک تیم جوان داریم و بارها گفته ایم که زیرساخت های خود را برای سال آینده آماده می کنیم. جوانان خوبی در تیم هستند که برای آینده رشد خواهیم کرد.

وی افزود: خوشحالم که آنها توانستند در برابر بهترین بازیکنان فوتسال ایران و آسیا فوتسال خوبی بازی کنند و باعث خوشحالی است که ما توانستیم توانایی ها و سبک های مختلف فوتسال آنها را نشان دهیم. امیدوارم این روند با غلبه بر نقاط ضعف و غلبه بر آنها در فصل آینده نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

به گزارش شیمیشی ، مربی تیم فوتسال مقاومت البرز اعلام کرد: در بازی امروز ما پنج بازیکن از لیست اصلی خود نداشتیم ، وقتی گل دوم را وارد کردیم ، 4 بازیکن 19 سال در زمین بودند. من آنها را باور کردم و ما نشان داده ایم که فوتسال ایران بازیکنان فنی خوبی تولید می کند و کافی است جایی برای آنها پیدا شود تا خود را نشان دهند و توسط فوتسال ایران شناخته شوند..

وی با تبریک مجموعه Gitipasand گفت: “من به معلم و دوست خود وحید شمسایی و دوستانش می گویم خسته نباشید و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم ، در هر صورت Ligartar ، هر اتفاقی بیفتد. این بهترین لیگ از نظر کیفیت در چند سال گذشته بود ، همانطور که قهرمانان در آخرین لحظه مشخص شدند و این نشان دهنده کیفیت فنی تیم است.. تبریک می گویم به آرش جابری و هم تیمی هایش در سازمان لیگ که در این شرایط سخت توانستند به طور مرتب قهرمان لیگ شوند.

وی افزود: به تیم خوب و جوان ما تبریک می گوییم و خسته شده ایم ، همچنین به کادر فنی ، مدیر و مدیر باشگاه که سخت ترین شرایط را برای تیم ما فراهم کرده اند تا بتواند در این فصل بازی کند ، خوب است عملکرد در لیگ برتر. ” سال آینده ما به دنبال ایجاد تیمی با شخصیت هستیم تا در سکوهای اول تا سوم قرار بگیریم ، زیرساخت های لازم تیم مقاومت در سال جاری ایجاد شد.

کشاورزی مربوط به کیفیت داوری این فصل در لیگ برتر است وی گفت: “البته ، این مسئله باید مورد توجه اساتید حقوق قرار گیرد ، اما من به عنوان شخصی از خانواده فوتسال می گویم واقعاً اتفاقات چشمگیر در بازی های ما رخ داد. من علاقه خاصی به قضات دارم اما فکر می کنم همانطور که من با یک بازیکن جوان اعتقاد دارم و می بینم که او خوب نیست ، در میان داوران ، برخی از داوران نمی توانند در لیگ برتر که بالاترین مقام است ، جای بگیرند.. اونا بهترین داوران ما در آسیا وجود دارد، امیدوارم فصل آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا