بلاتکلیفی کمانداران برای مسابقات سهمیه پارالمپیک پاریس

مربی تیم ملی پاراتیرومان گفت: با وجود اینکه از فدراسیون پاراتیرومان جدا شده ایم اما برنامه خاصی نداریم و در بلاتکلیفی به سر می بریم.

جبرائیل عبادی در گفت وگو با شیمیشی، اظهار کرد: بعد از بازی های پاراآسیایی هانگژو چین که کهتری سمت سرپرستی تیم ملی را ترک کرد و از فدراسیون ترکیه جدا شدیم و تحت نظر بودیم. فدراسیون بدنه و بدنه متأسفانه در این مدت خبری از اردوها نیست و هیچ فردی از فدراسیون برای اعلام برنامه های خود برای برگزاری اردوها با من تماس نگرفته است.

وی گفت: نه تنها من بلکه تیراندازان هم در بلاتکلیفی هستند و واقعاً نمی دانم بعد از بازی های پاراآسیایی سرمربی این تیم هستم یا نه؟

عبادی به برگزاری مرحله نهایی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در دبی اشاره کرد و گفت: این مسابقات اواخر بهمن ماه در شهر دبی برگزار می شود که آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است. در رده پارالمپیک تا به حال 6 سهمیه در جمع و تفریح ​​کسب کرده ایم و فرصت کسب 3 سهمیه دیگر در W1 و باز هم بانوان و آقایان را داریم. اگر این مسابقات را اعزام نکنیم این 3 سهمیه را از دست می دهیم.

مربی تیم ملی پارالمپیک همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک وضعیت اردوها و کادر فنی تیم پارالمپیک را مشخص کند تا ما تکلیف خود را بدانیم.

وی در پایان گفت: دستمزد من در اردوی تیم ملی حدود 2 میلیون و هفتصد هزار تومان است که فقط در زمان اردوها است. حالا که 2 ماه از بازی های پاراآسیایی می گذرد و خبری از برگزاری اردوها نیست، این مبلغ ناچیز قطع شده و امیدوارم فقط برای دادن پاداش پلت فرم بازی های پاراآسیایی باشد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا