برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در مراکز پویاشهر و یاورشهر شهرداری تهران

نقیب در گفتگو با آنا اعلام کرد:

مراسم ترحیم دهه اول محرم در مراکز پویاشار و یاورشهر شهرداری تهران برگزار می شود.

رئیس سازمان خدمات و تعاون اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم و برنامه های ویژه عزاداری ده سال اول ماه محرم در مراکز یاورشهر و پویاشر برای کودکان بهبودیافته و کار و خیابان خبر داد.

مدیرعامل سازمان خدمات و تعاون اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد نقیب در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری آنا، گفت: با فرا رسیدن ایام محرم، مراکز یاورشهر، خانه سالمندان و پویاشهر. مراکز سازمان تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با نصب پرچم و المان های ویژه مشکی پوشانده شد.

وی تصریح کرد: در 10 مرکز آموزشی، آموزشی و درمانی یاورشهر برنامه های ترحیم با سخنرانی، سینه زنی و قرائت دعا در ده سال اول ماه محرم در این مراکز برگزار می شود و بیش از 7000 بیمار حضور دارند. در مراکز فوق شهادت امام حسین (علیه السلام) و یارانش عزادار است.

نقیب همچنین اظهار داشت: مراسم ویژه ای در بیمارستان های پایتخت با همکاری مناطق 22 گانه برگزار می شود و حدود 2 هزار بیمار در این مراسم شرکت خواهند کرد.

رئیس سازمان خدمات اجتماعی و تعاون بر تبیین قیام عاشورا برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد و تصریح کرد: شاهد اجرای ویژه برنامه های محرم در مراکز شهرستان پویاشهر و تشکیل هیئت عزاداری کودکان خواهیم بود. ایران در دهمین سالگرد محرم

وی در پایان تاکید کرد: برنامه حج عاشورا نیز در ایام دهه محرم هر روز صبح در حسینیه موسسه خدمات و تعاون اجتماعی شهرداری تهران برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا