استان ها

برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای ارتقای سلامت سالمندان ملایری

شیمیشی/ همدان رئیس سرویس ورزش بانوان شهرستان ملایر از برگزاری برنامه های فرهنگی برای ارتقای سلامت سالمندان شهرستان ملایر خبر داد.

آزیتا شبانعلی در این خصوص اظهار داشت: اولویت دادن به سلامت و شادابی سالمندان و قدردانی از زحمات آنان در زندگی از اهداف اجرای برنامه های متنوع فرهنگی- ورزشی بود.

وی همچنین گفت: این وظیفه همگانی است که همه ما در هر زمان و مکان به سالمندان احترام بگذاریم و با احترام و دلسوزی با آنها رفتار کنیم و جامعه ایران امروز نیازمند انجام این وظیفه است.

شعبانعلی تصریح کرد: با همکاری و حمایت مسئولان ورزشی شهرستان و همچنین نهادهای عمرانی 10 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت های مختلف در طول سال با هدف بقا، سلامت و تندرستی در شهر اربیل برگزار می شود. سالمندان شهر و ادارات مربوطه که با استقبال و نمایش جامعه ریش سفیدان و مسئولین مواجه شد.

وی همچنین گفت: بازدید از آسایشگاه حضرت علی (ع) ملایر و آنلاین مادران منطقه سامان، برگزاری همایش های ورزشی صبحگاهی، اهدای بسته های حمایتی غذا و پوشاک به خانه سالمندان، برگزاری همایش های مختلف ورزشی یوگا، تجلیل از مادران، سالمندان ، جشن تولد و جشن در سرای سالمندان، برگزاری همایش پیاده روی ویژه سالمندان در پارک خلبان و برگزاری ورزش صبحگاهی با رویکرد سلامت سالمندان در روز جهانی سالمند از آن برنامه ها بود. ذکر شده

به گزارش گروه دریافت خبر شیمیشی، شعبانعلی از برنامه ریزی بیش از 20 برنامه فرهنگی- ورزشی در این زمینه در سال جاری خبر داد و گفت: این برنامه با هدف ارتقای سطح زندگی سالمندان و با همکاری مسئولان شهری در سراسر سوریه برگزار می شود. برگزار می شوند سال و در سطح شهرستان و ادارات مربوط برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا