استان ها

برپایی ۱۴۰موکب و ایستگاه صلواتی در ساری به مناسبت عید غدیرخم

شیمیشی/مازندران فرمانده سپاه شهرستان ساری با اعلام اینکه مردم ساری در جشن غدیر سنگ تمام خواهند گذاشت، گفت: بیش از ۱۴۰ موکب و ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر در ساری برپا می‌شود.

سرهنگ سید ابراهیم شریفی امروز درجمع خبرنگاران با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر یاد شهداء و شهید جمهور را گرامیداشت و اظهار کرد: همزمان با عید غدیر در ۴ تیر ماه برنامه‌های متنوعی از جمله اجتماعات مردمی، برپایی موکب‌های فرهنگی و پذیرایی، نورافشانی، راه اندازی کاروان‌های خودرویی و موتوری، پخت و توزیع غذای نذری و…در ساری برگزار می‌شود.

وی به جایگاه غدیر در تعالیم دینی پرداخت و افزود: غدیر نشانه حقانیت ولایت امیرالمومنین حضرت علی(ع) است و رسالت امروز همه شیعان در بزرگداشت این واقعه تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه ساری از حضور و تلاش همه بسیجیان، نهادها، اقشار مختلف مردم، گروه‌های جهادی قدردانی کرد و گفت: مظلومیت حضرت علی (ع) در تاریخ ثبت شد اما امروز ما نباید بگذاریم مظلومیت ملت‌های مسلمان به‌ویژه شیعیان ادامه پیداکند.

این مسئول با بیان اینکه در زیر سایه ولایت توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم، ابراز امیدواری کرد: با استکبار ستیزی، عدالت محوری و مطالبه‌گری به فضل الهی بر خطرات و مشکلات فائق خواهیم آمد و قطعا این اقدامات زمینه ساز ظهور حضرت حجت خواهد بود.

شریفی خاطرنشان کرد: در جشن بزرگ دیار علویان بیش از ۱۴۰ موکب وایستگاه صلواتی از چهار راه ابن شهر آشوب تا میدان ساعت همراه با برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، پذیرایی، پخت و توزیع غذای نذری، نور افشانی، کاروانهای خودرویی و موتوری و برنامه‌های شاد و جذاب برگزار خواهد شد و مردم ساری در عید غدیر امسال سنگ تمام خواهند گذاشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا