اقتصادی

بررسی شکایت علیه وزارت نفت در کمیسیون اصل نود/تشکیل کمیته برای بررسی تخلفات

سخنگوی کمیسیون اصل 90 شورای اسلامی اسلامی با اشاره به کمیسیون رسیدگی به شکایات از وزارت نفت گفت کمیته ویژه ای با حضور نماینده وزارت نفت ، آژانس حسابرسی و دیوان محاسبات برای رسیدگی به تخلفات

علی خضریان در مصاحبه ای با شیمیشی ، صبح امروز (دوشنبه) در جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: و گرفت.

وی افزود: پروژه خط لوله نفت خام گوره – جاسک اولین موضوع بحث و گفتگو در جلسه امروز بود ؛ خط لوله انتقال نفت خام 1000 کیلومتری با هدف توسعه سواحل مکران و تمرکززدایی از آن در دست ساخت است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه گزارشات مربوط به اجرای پروژه و عملکرد وزارت نفت به کمیسیون اصل 90 ارسال شده است ، افزود: مواردی مانند مشکلات پمپاژ ، تأمین برق ، ساخت مخازن دریایی و غیره از مباحث

خضریان ادامه داد: سازوکار تأمین اعتبار پروژه های حفاظت و افزایش تولید چاه های نفت و همچنین تخلف وزارت نفت در زمینه عدم نظارت بر مشارکت مردم استان ها از طریق خط لوله غرب اتیلن سهم از شرکت های پتروشیمی در جاده ها. هلدینگ هلدینگ پتروشیمی ، توسعه سرمایه گذاری های مشترک آزادگان جنوبی ، یادآوران و متحدان شمال و جنوب در سایر موضوعات این نشست مورد بحث قرار گرفت

سخنگوی کمیسیون اصول مجلس یادآور شد: همچنین میدان مشترک میدان نفتی پارس جنوبی که روزانه 4 هزار بشکه تولید می کند ، باید با 30 هزار بشکه در روز تولید شود ، اما متأسفانه اقدامات مناسبی در این زمینه انجام نشده است “برای به دست آوردن.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای پیش بینی انگیزه های غیرقانونی دائمی برای برخی از نیروهای انسانی در وزارت نفت موضوع دیگری بود که با حضور وزیر نفت مطرح شد ، گفت: در این اقدام سازمان حسابرسی و دیوان عدالت اداری به این موضوع پرداخت و انجام داد و آنها از آنها جلوگیری كردند ، اما باید روشن شود كه چرا این اتفاق مهم افتاده است.

این نماینده مجلس گفت: در جلسه امروز احداث پارک علم و فناوری با دانشگاه و م instسسه تحقیقاتی صنعت نفت و نه اجرای قانون برنامه ششم در مورد قدیمی ها مورد توجه قرار گرفت. به عبارت دیگر ، وظایف قانونی وزیر در مورد قانون افراد در مجمع مطرح شدند و آقای زنگنه اعلام كرد كه این موضوع مهم اعلام شده است ، بنابراین تصمیم گرفته شد كه نحوه اجرای آن ارزیابی شود.

وی افزود: همچنین ، سرمایه گذاری میلیارد دلاری مبادله نفت خام ، از بین رفتن دارایی و دارایی صندوق بازنشستگی نفت ، قصد دارد برنامه های توسعه 29 مخزن درست از مخازن شرکت های ملی را در مناطق نفت خیز جنوب ، قاره پالایشگاه تحویل دهد. و روغن مرکزی به شکل در 34 بسته سرمایه گذاری ، آدرس فریب ها در مورد استفاده از دانش فنی لوله های غیر قابل نفوذ CRA و از بین رفتن اموال و دارایی های پالایشگاه ها و فرودهای نجومی نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصول مجلس گفت: در این بین باید اذعان کرد که به دلیل کثرت پرونده ها ، تصمیم با حضور نماینده رسمی وزارت نفت ، بازرسی و کنترل در مجلس اتخاذ شد. کمیسیون اصول “و مباحث خروجی.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا