ورزشی

برای کسب سهمیه پلی‌آف تلاش می‌کنیم

طلوکیان: برای کسب سهمیه پلی آف تلاش می کنیم

ایفارام اردکان مربی این تیم به برنامه بازی های برگشت لیگ برتر والیبال اشاره کرد و گفت: نیم فصل دوم با 5 بازی سخت پشت سر هم مقابل تیم های برتر رقم خورده است. جدول، و این کار را دشوارتر می کند.

به گزارش خبرگزاری شیمیشی، هفته چهاردهم رقابت های والیبال باشگاهی بزرگسالان مردان ایران امروز با برگزاری 7 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در یکی از این بازی ها تیم پیشرو شرکت هراز عامل در سالن ورزشی آیت الله خاتمی (ره) اردکان میهمان ایفارام بود و با نتیجه 3 بر صفر مقابل نماینده اردکان شکست خورد و دومین شکست فصل خود را به دست آورد.

ایفارام اردکان سرمربی تیم با تشکر از آمادگی هواداران و تماشاگران گفت: خوشبختانه با همدلی بازیکنان توانستند استعداد خود را نشان دهند و امیدوارم با برنامه آمادگی جسمانی که در اختیار تیم است. تیم، بیایید دچار مشکل نشویم.

الیریزا طلوکیان تصریح کرد: نیم فصل دوم به گونه ای است که 5 بازی اول ایفارام با تیم های برتر برگزار می شود و این کار را سخت تر می کند.

فاش شد: باید به تیم لبنیات هراز آمل که قهرمان نیم فصل شد، خسته نباشید بگویم. رقابت با این تیم ادبیات خاصی می خواهد.

سرمربی تیم ایفاسرم اردکان بار دیگر از شاگردانش که در دیدار مقابل لوبانیات و اردکان برنامه را به خوبی اجرا کردند تشکر کرد و گفت: امیدواریم با عملکرد خوب خود این نفرات را خشنود کنیم و در جمع آنها باشیم. 8 تیم برتر در جدول حضور دارند و به پلی آف می روند.

طلوع کیان در پایان به دیدار هفته پانزدهم مقابل شهداب یزد اشاره کرد و گفت: از این پس روی بازی بعدی تمرکز خواهیم کرد.

تیم های پیکان تهران، شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانی، نیان الکترونیک خراسان، رهیاب ملا مریوان، شهرداری ارومیه و ایفاسرم اردکان در آغاز مرحله برگشت لیگ بزرگسالان مردان به برتری دست یافتند.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن و صدای مخالف

دکمه بازگشت به بالا