ورزشی

با اینچه درگاهی برخورد می‌کنیم/ برای بودجه ورزش کشور رنج می‌کشیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد پولادگر عصر یکشنبه در مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال حضور یافت و به سوالات پیرامون رویدادهای ورزشی این کشور پاسخ داد.

نظری در مورد استفاده از نام خلیج در غرب آسیا

وی در خصوص استفاده از نام خلیج در مسابقات غرب آسیا گفت: من از این سوال اطلاعی نداشتم و آقای داوری به من اطلاع دادند. حتما پیگیری میکنم البته این بدان معنا نیست که چون خلیج را نوشته اند، قطعاً قصد داشته اند. در کل اطلاعات کافی ندارم ولی پیگیری می کنیم.

چرا تصمیم رئیس جمهور سوئد گرفته نشده است؟

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه رئیس فدراسیون اسکواش به مدت سه هفته انتخاب شده اما مجازات نشده است، گفت: ما هر کاری از دستمان برمی آمد انجام دادیم و تا 2 روز آینده مجازات آن داده می شود. یا سه روز

نمی دانم چرا این اتفاق افتاد

سید محمد پولادگر با اشاره به اینکه دوره تصدی تعداد زیادی از روسای فدراسیون ها تا پایان سال به پایان می رسد، گفت: حدود 16 فدراسیون شاهد پایان ماموریت خود خواهند بود، این موضوع عجیبی است و ما شاهد آن نیستیم. . نمی دانم چرا این اتفاق افتاد.»

واکنشی به اتفاقات تلخ مشهد

پولاداگر درباره رسوایی های رخ داده در فوتبال پایه مشهد و سوء استفاده از ورزشکاران این اداره گفت: این اتفاقات تلخ است و سخت گیری در تربیت مربیان و تایید افرادی که در جایگاهی هستند که مردم به آن اعتماد دارند را می طلبد. این اتفاقات در آموزش و پرورش هم رخ داده است که می طلبد جدیت و سخت گیری بیشتری داشته باشیم. مربیان باید مربی باشند و این نیاز به توجه زیادی دارد.

ما از بودجه ورزش رنج می بریم

وی در خصوص بودجه ورزش نیز گفت: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه بوده ایم بحث بودجه است. ورزش در سلامت جامعه نقش دارد اما به همان اندازه که برای سلامتی و پزشکی هزینه می کنیم باید در ورزش هم فعال باشیم. ورزش در حوزه سلامت با سیاست پیشگیری فعال است و در همه جای دنیا پیشگیری درمان نیست. ما به همه وزارتخانه ها نیاز داریم که فرهنگ ورزش همگانی را برای ارتقای سلامت جامعه توسعه دهند. وزارت ورزش به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. باید شاهد فعالیت های گسترده در عرصه ورزش باشیم. از آموزش و پرورش، وزارت ورزش و… گرفته تا شهرداری و… فرهنگ ورزش را در جامعه ترویج دهند.

انتخاب سرمربی با فدراسیون فوتبال است

وی در خصوص انتخاب اصلی تیم ملی گفت: همه چیز با فدراسیون است.

انتخاب یک مانیتور جدید برای کاهش وزن؟

پولادگر در خصوص انتخابات وزنه برداری و انتخاب رئیس جدید این فدراسیون گفت: 40 روز فرصت داریم و معتقدم نیمه دوم اسفند هر روز دو یا سه جلسه برگزار می کنیم.

با چی سر و کار داریم؟

وی درباره حضور اینچه دارگاه بدون داشتن سمت در شورای فدراسیون جهانی نیز گفت: او بدون اطلاع ما شرکت کرد و نام پستش را نمی دانیم. حتما ملاقات خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مجمع فدراسیون دوچرخه سواری برگزار نمی شود؟ وی تصریح کرد: شرایط سختی برای برگزاری جلسات داریم که بی سابقه است. سعی می کنیم تا قبل از پایان سال این کار را انجام دهیم.

فرهادیان باید پاسخ دهد

پولاداگر درباره علت عدم اعلام اسامی کاندیداها از سوی فرهادیس نیز گفت: خودشان به این سوال پاسخ دهند.

دکمه بازگشت به بالا