استان ها

با اعزام کاروان کوچکتر به هانگژو نتایج بهتر کسب می‌کنیم

خسروئیفه:

رئیس کمیته ملی المپیک به رشته های کسب مدال های اعزامی به بازی های آسیایی هانگجو پرداخت و تصریح کرد: با اعزام کاروان کوچکتر اما باکیفیت به هانگزو نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، خسروی وفا در اجلاس سران بازی های آسیایی هانگزو با حضور سجادی اظهار کرد: در مسابقات بعدی باید نتایج دور قبل را حفظ و ارتقا دهیم و گفت: فدراسیون ها باید حضور داشته باشند. . بسیج شدند تا بتوانیم در این رویداد جایگاه کشورمان را تامین کنیم.

وی بر حضور پررنگ در بازی های آسیایی هانگجو تاکید کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون ها باید با هدف و برنامه ریزی مشترک برای کسب بهترین نتایج تلاش کنند.

خسرویوا ادامه داد: در بحث فرهنگی باید با یک عامل مشترک و مسیر روشن پیش برویم تا هم از نظر قهرمانی و هم از نظر فرهنگی حضور پررنگی در بازی های آسیایی داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در بخشی دیگر از سخنان خود تامین تسهیلات مالی برای ورزشکاران این اردو را مهم دانست و گفت: باید تلاش کنیم با رفع دغدغه های روحی شرایط روحی مناسب تری را برای آنها فراهم کنیم. و فعالیت ملی پوشان در اردو.

خسرویوا در پایان این نشست بر حمایت ویژه از توانمندی های بانوان تاکید کرد که باید توجه ویژه ای به حضور بانوان در بازی های آسیایی داشته باشیم و سهم بیشتری نسبت به آقایان در اعزام بانوان داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا