استان ها

باشگاه پرسپولیس: بیرانوند پولی طلب ندارد/ مطالبات جدا شده ها هم داده شد

باشگاه پرسپولیس: بیرانوند پولی طلب ندارد  مطالبات جدا شده ها هم داده شد

دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است که طلب یک میلیارد و نیمی از این باشگاه دارد اما مسئولان این تیم چنین ادعایی را قبول ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه پرسپولی روز گذشته خبر داد که مطالبات اعضای این تیم را از سه سال پیش تاکنون پرداخت کرده است. 

طی پیگیری هایی که خبرنگار آنا داشته این باشگاه حتی پول اعضای جدا شده این تیم را هم پرداخت کرده است، مثلا بازیکنانی مثل کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، محمد عمری هم جزو افرادی هستند که معوقات خودرا دریافت کرده اند. 

البته اعلام شد که علیرضا بیرانوند طلب نزدیک به دو میلیاردی داشته که خودش هم در پیام ویدئویی که منتشر کرده بود به آن اشاره کرد اما باشگاه پرسپولیس مدعی است طلبی به بیرانوند ندارد. 

ظاهرا ادعای بیرانوند برای این طلب مربوط به قراردادی است که فصل گذشته با پایان فصل آن را فسخ کرد و برای فصل جدید قرارداد جدید امضا کرد. با فسخ آن قرارداد بیرانوند نمی تواند مدعی طلب باشد. 

این باشگاه معتقد است اگر قرار بود این طلب را بدهند که فسخ قرارداد بیرانوند قانونی به شمار می رود اما چون طلبی در کار نبوده این دروازه بان نمی توانسته قراردادش را فسخ کند. 

دکمه بازگشت به بالا