بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی/ شکست بانوان ایران مقابل کامرون

تیم هندبال بانوان ایران مقابل کامرون شکست خورد.

گزارش شده است گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف تیم قدرتمند کامرون رفت و با نتیجه 42 بر 29 این تیم را شکست داد.

در این دیدار بازیکنان کامرون با بدن های قوی خود از ابتدا به تیم ملی ایران فشار آوردند و نیمه اول با نتیجه 20 بر 12 به سود کامرون به پایان رسید.

در نیمه دوم این کامرون بود که به لطف قدرت بدنی برترش نتیجه را به نفع خود کامل کرد تا در پایان 60 دقیقه نتیجه 42 بر 29 به سود کامرون شود.

تیم ملی بانوان ایران در اولین بازی خود مقابل افغانستان پیروز شد و روز پنجشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف آذربایجان می رود.

ترکیب تیم ملی بانوان ایران در بازی های یکپارچه کشورهای اسلامی عبارتند از هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیثه نوروزی، بهار ایزدگشب، نوری عباسی، الناز. . قاسمی، مهربان بدوی، مژگان گرهمانی، شقایق ظفری و ستاره رحمانیان.

تیم ملی ایران با حضور مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج انزهایی (مشاور فنی)، مونتسرات پوچدیاز (مربی)، طاهره مبری (سرپرست) و نسترن ابریشم کار (پزشک) به قونیه رفت.

بازی های اتحاد کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مرداد 1401 به میزبانی قونیه برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا