اقتصادی

بازگشت دوباره تخفیف‌های خودروهای برقی

تسلا بیش از 1300 دلار تخفیف برای خودروهای منتخب مدل 3 در ایالات متحده ارائه می دهد.

به گزارش شیمیشی، بر اساس بررسی رویترز از سایت این شرکت، تسلا پس از تخفیف ارزان‌تر در اروپا، بیش از 1300 دلار تخفیف برای برخی از خودروهای مدل 3 خود در ایالات متحده آمریکا به عنوان برق خودروساز ارائه می‌کند. افزایش قیمت در ایالات متحده برای بسیاری از خودروهای جدید سفارش داده شده در این ماه افزایش یافته است.

به گفته تحلیلگران، تسلا در مواجهه با مشکلات مالی و رقابت سخت، امسال قیمت خودرو را در بسیاری از مناطق به شدت کاهش داده است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به سهامداران تسلا گفت که برای اولین بار تبلیغات را امتحان خواهد کرد، که به گفته تحلیلگران می تواند تقاضا را افزایش دهد. ماسک هشدار داد که تسلا از اقتصاد جهانی مصون نیست و پیش بینی کرد که 12 ماه آینده دشوار خواهد بود.

تسلا در این ماه دو بار قیمت برخی از مدل‌های جدید را در ایالات متحده افزایش داده است، اگرچه قیمت‌ها بسیار کمتر از قبل از شروع کاهش قیمت در سال جاری است.

وب سایت این شرکت گفته است که تسلا اکنون بیش از 1300 دلار تخفیف برای برخی از خودروهای مدل 3 ارائه می دهد که در اوایل ماه جاری میلادی 250 دلار تخفیف برای برخی از خودروهای مدل Y و Model 3 افزایش یافته است. قیمت مدل 3 در ایالات متحده از 40240 دلار و مدل Y از 47490 دلار شروع می شود.

به گزارش رویترز، تسلا قصد دارد نسخه به روز شده مدل 3 را در سال جاری عرضه کند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا