بازشدن پرونده جدید علیه استقلال در فیفا/ پادوانی:پولم را نمیدهند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، لئوناردو پادوانی مدافع زمان های قدیم استقلالی که چند فصل پیش در دیدار استقلال و فولاد خوزستان به شدت مصدوم شد.

پادوانی او در آن مسابقه به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نتوانست به فوتبال ادامه دهد کاربر ویلچر شکایت از استقلال به فیفا

رد دعوای 9 میلیون دلاری پادوانی این موضوع در فیفا باعث شد تا مدافع برزیلی به دادگاه عالی ورزش رفته و پیگیر شکایت خود شود.

پس از گذشت حدود سه فصل دادگاه CAS پس از بررسی مدارک، درخواست غرامت 9 میلیون دلاری پادوانی را رد کرد و در این پرونده جنجالی حقوقی باشگاه استقلال برنده اعلام شد تا آبی ها تنها به پرداخت 100 هزار دلار محکوم شوند.

با وجود این محکومیت و گذشت چندین ماه، باشگاه استقلال از پرداخت 100 هزار دلار و جریمه دیرکرد خودداری کرد.

پادوانی آنلاین در این خصوص به خبرنگار گفت: استقلال باید 100 هزار دلار به من بدهد. شماره حسابم را به باشگاه دادم اما پول ندادند.

این بازیکن برزیلی تاکید کرد: حتی فیفا هم اصرار دارد که پول را به حساب من بگذارند اما می گویند پول نیست!

مدافع زمان های قدیم استقلالی ها هم اعلام کردند که پرونده او علیه استقلال باید در فیفا بازگشایی شود. پادوانی گفت: این پرونده هنوز به مرحله رای گیری نرسیده است. وکیل من این درخواست را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد و فیفا با بازگشایی پرونده موافقت کرد. حالا باید منتظر مراحل بعدی باشیم.

این بازیکن برزیلی تاکید کرد: نمی دانم نتیجه این پرونده که ربطی به پرونده قبلی ندارد چه زمانی مشخص می شود. من پیشنهادی به استقلال ارائه کردم و باشگاه اعلام کرد که با من مذاکره نمی کند و منتظر تصمیم فیفا است.

دکمه بازگشت به بالا