بازدید از جاذبه هاى گردشگری قزوین ۳۶ درصد افزایش یافت

بازدید از پارک های قزوین 36 درصد افزایش یافت.

استاندار قزوین گفت: افزایش 36 درصدی بازدید از اماکن گردشگری قزوین نشان از توانایی استان برای تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برن از قزوین؛ محمدمهدی علایی روز سه شنبه در جلسه مرکز هماهنگی خدمات گردشگری کشور که با حضور ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از استانداران کشور و به ریاست یک دانشمند برگزار شد، حضور یافت. معاون اول رئیس جمهور در بازداشت، بیان کرد استان قزوین تمام تجهیزاتی که به منطقه تور متصل می شد نقش ویژه ای داشت و سازش و تلاش داشت سواری در راه شادی و نشاط مردم جای رضایت وجود دارد.

169309912

او اضافه کرد: استان قزوین با روزهای نوروز و در زمان های مختلف گردشگران داخلی و خارجی با توجه به جاذبه های تاریخی و طبیعی این ولایت که برای مردم ولسوالی های مختلف شناخته شده است، این امر نشان دهنده افزایش چشمگیر تعداد گردشگران در این ولایت است.

استاندار قزوین بیان کرد: در مدیر سیزدهم، باید زیرساخت های مناسب در حوزه وجود داشته باشد مسافرت رفتن ایجاد شده تا حضور گردشگران در استان موجب رشد اقتصادی استان شود.

دانلود (2)

هنگ اظهار داشت: در روزها نوروز در منطقه مسافرت رفتن و نسبت به دو سال قبل 36 درصد و در خوابگاه 36 درصد افزایش داشته ایم که مهم است و این وضعیت نیاز به بهبود دارد.

استاندار قزوین بیان کرد: تردد در استان قزوین افزایش چشمگیری داشته و تاکنون 14 میلیون و 480 هزار تردد به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

دانلود (3)

وی گفت: تصادف این روزها جاده حدود 80 درصد کاهش داشته که یکی از دلایل حضور جدی پلیس در محورهای تصادفات و ابتکار استان قزوین در استفاده از همیاران جهادگر پلیس است که بسیار موثر بوده و در تلاش هستیم تا این امر ادامه پیدا کند. روند. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا