ورزشی

ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه بازیکنان و مردم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمید سجادی شامگاه پنجشنبه در نشست روسای فدراسیون های ورزشی این کشور با ابراز همدردی با بازماندگان حوادث تروریستی اصفهان و ایزایا اظهار داشت: بدون شک ایران اسلامی پاسخ تروریست ها و تروریست ها را خواهد داد. تروریست ها امنیت ایران را در کوتاه ترین زمان ممکن به خطر بیندازد.

وی با توجه به دیدار رئیس جمهور کشورمان با اعضای تیم ملی و برگزاری مراسم تجلیل از بانوان مدال آور ایران در حضور آیت الله رئیسی، گفت: برای موفقیت در اعتلای ایران اسلامی در عرصه بین المللی. . در میادین ورزشی باید وارد قلب ورزشکاران شویم و در میان آنها حضور داشته باشیم.»

سجادی همچنین گفت: جنجال سازی علیه اعضای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه مردم و بازیکنان است اما مردم ایران با خداحافظی صریح از فوتبالیست های کشورمان حمایت خود را از تیم ملی اعلام کردند. “

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه باید در کنار ورزشکاران اعم از روسای فدراسیون ها، مسئولان و آحاد مردم باشند، یادآور شد: به دلیل راه اندازی گروه اقتصادی در وزارت ورزش و جوانان است. قرار است فدراسیون با توجه به توانمندی های کشور برنامه های خود را برای توسعه اقتصادی انجام دهد ارائه بخش ورزشی.

وی با اشاره به اینکه حدود 380 ورزشکار ایرانی دارای 450 صندلی در فدراسیون های بین المللی هستند، گفت: این صندلی ها ظرفیت خوبی برای حمایت از ورزشکاران و ورزشکاران این کشور دارند و توصیه می شود با همکاری و همفکری مرکز بین المللی صندلی های ورزشی در این جزیره ایجاد شود. ایران تاسیس شود. سازمان منطقه آزاد کیش

سجادی شروع چوگان در پیست سوارکاری کیش، آغاز به کار تیپ موتورسواری و آماده سازی المپیک 2024 ناشنوایان در این جزیره را از دیگر وظایفی اعلام کرد که مسئولان سازمان منطقه آزاد و فدراسیون های ورزشی باید به آن اهمیت دهند.

دکمه بازگشت به بالا