انجام ۵۷۰۰ مورد غربالگری کرونایی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

شیمیشی/ کرمان مدیر بهداشت و درمان مجتمع صفر سرچشم رفسنجان اعلام کرد: در 2 سال شیوع ویروس کرونا 5 هزار و 700 مورد غربالگری در مجتمع سرچشم انجام شده است. 3 هزار و 200 نفر به کرونا مبتلا شده اند و 2 هزار نفر به بیمارستان ها منتقل شده اند و 30 نفر به شدت بیمار شده اند و متاسفانه 2 نفر فوت کرده اند.

داریوش زییی 29 تیرماه در مراسم اختتامیه “جشنواره ملی دوران کرونا” به کمک مجتمع صفر سرچشمه به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های شهرستان و استان در ایام کرونا اشاره کرد. اعلام کرد: ساخت کرونای صفر شهدا. اتاق بحران بیمارستان علی بن ابیطالب (ع)، خرید مخازن اکسیژن در بیمارستان های انار، رفسنجان و کرمان، خرید دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و کلیه تجهیزات تشخیص کرونا pcr در شهر رفسنجان، خرید و تامین ماسک و … . که در این مدت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه کرونا علاوه بر مرگ و بیماری، اثرات دیگری بر فرهنگ، زندگی و رفتار ما داشته است، گفت: کرونا شرایطی را در زندگی همه ما ایجاد کرده است که زندگی باید قبل و بعد از کرونا تقسیم شود. زمانی که کرونا وارد ایران شد، این ویروس هنوز ناشناخته بود و همه اقدامات آزمون و خطا بود.

ضیایی اقدامات انجام شده در مجتمع مس سرچشم در ایام کرونا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تجمعات، جلسات آموزشی، سفرهای غیرضروری، فعالیت های ورزشی و … حذف شد و حتی کارکنان در رستوران ها نبودند و غذا بسته بندی شد. توزیع شده است

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به موفقیت ها و توانمندی های مجتمع مس سرچشمه در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: شیوع بیماری کرونا در کشور با تمام مشکلاتی که داشت اما با مدیریت هوشمند و تلاش از کارکنان، راه اندازی مرکز بحران و کمیته پیشگیری از بیماری کرونا و سایر اقدامات انجام شده، طی 40 سال گذشته، رکوردی در تاریخ شرکت مس در تولید و فروش مجتمع بهار به ثبت رسیده است. این رویداد مهم با برنامه ریزی خاصی صورت گرفت.

ضیایی گفت: افزایش محدودیت های کرونا در مجتمع مس سرچشم از دیگر اقداماتی بود که در این مدت انجام شد. به عنوان مثال در ابتدای شیوع ویروس کرونا افرادی که از سفر برمی گشتند قرنطینه می شدند و این افراد به صورت تلفنی چک می شدند و خدمات دریافت می کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا