انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ نفر دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار جلیل موفوفایی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ ماموریت ویژه پلیس در استان سمنان به پایان رسید، گفت: این ماموریت ها در دامغان بود. ، میامی و آرادان مربوط به دستگیری 8 نفر در عملیات های مختلف است.

وی با بیان اینکه در مهم ترین حادثه 4 کیلو مواد مخدر از پراید در محور دامغان – ماموستیان کشف شد، گفت: این خودرو از شرق کشور به سمت یکی از استان های شمالی در حرکت بود که توسط محیط بان متوقف شد. افسر پلیس مبارزه با مواد مخدر دامغان بود

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در این عملیات 4 نفر دستگیر شدند، گفت: با مشاهده این محموله که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود، خودرو توقیف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

موقوفه بابیان اینکه سه نفر از ارازل و اوباش معروف در بخش کالپوش آنها در میامی دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد با آتش زدن عمدی، تیراندازی، سرقت و درگیری رعب و وحشت را در بین مردم منطقه ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه این افراد توسط پلیس دستگیر شدند، گفت: از مخفیگاه آنها نیز سلاح های زیادی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه دزد اماکن خصوصی است آرادان وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی اعزام شد.

دکمه بازگشت به بالا